شناسهٔ خبر: 67258141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

قدردانی مدیر حوزه‌های علمیه از مدیرکل بنادر هرمزگان

آیت الله«اعرافی» به پاس تلاش‌های « عباس نژاد» در اردوهای راهیان پیشرفت حوزه‌های علمیه با اهدا لوح تقدیر از وی قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، آیت‌الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور به پاس تلاش‌های «حسین عباس‌نژاد» مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در ایجاد بسترسازی برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت طلاب حوزه‌های علمیه کشور در این استان با اهدا لوح تقدیر از زحمات وی قدردانی کرد.  

وی برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت را مصداق عینی جهاد تبیین دانسته و در بخشی از این تقدیرنامه آورده است: اردوی راهیان پیشرفت فرصتی برای تبیین واقعیت‌ها، آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و کشف ظرفیت‌های جدید به منظور افزایش اقتدار نظام و ایجاد نشاط و امید در جامعه در مقابل جریان تحریف است.

بنا به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و ایت‌الله سسید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور شهید، اردوهای راهیان پیشرفت در راستای آشنایی نسل جدید با دستاوردها و پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی و نظامی برگزار می‌شود. در این اردوها قشرهای مختلف از مراکز علمی، پژوهشی، تولیدی، صنایع دریایی و سایر بخش‌ها بازدید و با دستاوردها آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ 

نظر شما