شناسهٔ خبر: 67258022 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

محصول اختصاصی بوگاتی برای مانی خوشبین؛ رقص موتور ۱۶ سیلندر در مچ دست! (عکس)

شرکت جیکاب اند کو نسخه سفارشی از ساعت بوگاتی شیرون را برای بوگاتی هرمس سفید مانی خوشبین ارائه می کند.

صاحب‌خبر -

عصر ایران -   کمپانی جیکاب اند کو با خلق ساعتی بی‌نظیر که با الهام از خودروی هرمس بوگاتی شیرون مانی خوشبین میلیونر ایرانی و کلکسیونر مشهور ساکن آمریکا طراحی شده، مرزهای هنر ساعت‌سازی را جابجا کرد.

این شاهکار که جزئیات خیره‌کننده‌ای مانند موتور ۱۶ سیلندر واقعی و طرح اسبی در پشت قاب دارد، بدون شک قیمتی نجومی به مراتب بالاتر از ۱.۳ میلیون دلار پایه ساعت‌های بوگاتی شیرون جیکاب اند کو خواهد داشت.

این ساعت برای هماهنگی با خودروی ۴ میلیون دلاری مانی خوشبین، طراحی شده است. خوشبین اخیراً در اینستاگرام از جعبه‌گشایی این ساعت لوکس رونمایی کرده که نشان از جزئیات خیره‌کننده‌ای دارد که تیم جیکاب اند کو در آن به کار برده‌اند.

رقص موتور ۱۶ سیلندر در مچ دست! (عکس)

این ساعت با الهام از خودروی تک‌نسخه هرمس بوگاتی شیرون خوشبین ساخته شده و رنگ بدنه آن به رنگ سفید گچی (Craie) با اجزایی از طلای رز است.

خوشبین می‌گوید: «می‌خواستم تمرکز اصلی روی موتور باشد، بنابراین برای همه پیستون‌ها از طلای رز استفاده کردم و باقی اجزا را نقره‌ای، سفید گچی و قرمز نگه داشتم. به نظر من نتیجه فوق‌العاده شده است.»

رقص موتور ۱۶ سیلندر در مچ دست! (عکس)

جزئیات باورنکردنی در پشت ساعت نیز به چشم می‌خورد. قاب پشت این ساعت دارای طرح اسبی است که با فضای داخلی و باله عقب خودروی هرمس بوگاتی خوشبین مطابقت دارد. همچنین از کناره‌ی ساعت می‌توان فنر قرمزی را به همراه پرچم کوچک فرانسه مشاهده کرد.

قیمت پایه ساعت بوگاتی شیرون جیکاب اند کو ۱.۳ میلیون دلار است که می‌تواند با توجه به نوع جواهراتی که انتخاب می‌کنید، متغییر باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، بدون شک قیمت ساعت مانی خوشبین بسیار بالاتر از این رقم است.

رقص موتور ۱۶ سیلندر در مچ دست! (عکس)

رقص موتور ۱۶ سیلندر در مچ دست! (عکس)

رقص موتور ۱۶ سیلندر در مچ دست! (عکس)

نظر شما