شناسهٔ خبر: 67258002 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

امیر دریادار ایرانی: به پهپادهای پیشرفته دست یافتیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه به زودی شاهد الحاق‌هایی در حوزه نیروی دریایی خواهیم بود، گفت: نیروی دریایی ارتش در حوزه پهپادی، به پهپادهای پیشرفته دست یافت.

صاحب‌خبر -

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در مرکز آماد و پشتیبانی این نیرو در سیرجان اظهار داشت: ما در حوزه‍‌های عملیاتی پیشرفت‍‌های خوبی را در نیروی دریایی داشته‌ایم و در حوزه‌های عملیاتی الحاق‌هایی را در پیش داریم که همچنان ما را در نقطه اقتدار و پیشرفت نگه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه به زودی شاهد الحاق‌هایی در حوزه دریایی خواهیم بود و حضور موثر در همه اقیانوس‌ها نیز در دستور و الو‌یت کار ما قرار دارد، تاکید کرد: موفقیت‌های ما موفقیت‌های مردم و کشور است؛ چرا که نیروی دریایی ویترین کشور در صحنه بین‌المللی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: نیروی دریایی ارتش در حوزه پهپادی، به پهپادهای پیشرفته دست یافته که این موضوع ارتقای توان رزم نیروی دریایی در حوزه پهپادی را افزایش داده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: انتخابات عرصه حضور مقتدرانه ملت ایران است و یکی از عرصه‌هایی که ملت عزیز ایران همیشه با اقتدار در آن حضور پیدا کردند و این بار نیز باشکوه تر از همیشه انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

تسنیم

نظر شما