شناسهٔ خبر: 67257987 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

لحظه به لحظه با 257 مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

صاحب‌خبر -
لحظه به لحظه با 257 مین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
خبرگزاری آریا - همزمان با تشدید بحران فاجعه‌بار انسانی در غزه، رژیم صهیونیستی برای 257 مین روز متوالی با ده‌ها حمله هوایی و توپخانه‌ای و کشتار غیرنظامیان، به جنایت نسل‌کشی در این باریکه ادامه می‌دهد.

هواپیماها و توپخانه‌های رژیم اشغالگر، امروز- چهارشنبه- به حملات و بمباران خشونت‌آمیز مناطق مختلف باریکه غزه ادامه دادند و منازل، آوارگان و خیابان‌ها را هدف قرار داده و ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشتند.
رژیم اشغالگر همزمان با بمباران هوایی و توپخانه‌ای و کشتارهای هولناک در غزه، به حمله زمینی خود در رفح در جنوب این باریکه ادامه می‌دهد .
برخی منابع پزشکی از شهادت 7 نفر و زخمی شدن شماری بر اثر بمباران چادرهای آوارگان منطقه "الشاکوش" در غرب رفح خبر دادند .
سحرگاه چهارشنبه همزمان با بمباران چادرهای آوارگان در منطقه ساحلی "المواصی" در شمال غربی شهر رفح، و پیشروی نیروهای اشغالگر به سمت محله "سعودی" و محله "الطیاره" در غرب این شهر، چند فلسطینی شهید و زخمی شدند .
پدافند غیرنظامی غزه اعلام کرد در پی حمله شب گذشته ساختمان مسکونی خانواده "ابو صفیه" در منطقه "شیخ رضوان"، 6 شهید و شماری زخمی پیدا کردند .
هواپیماهای رژیم اشغالگر همزمان با شلیک گلوله ها و تیراندازی خودروهای اشغالگر در نزدیکی بیمارستان صحرایی اماراتی در شهر رفح، به مناطق غربی شهر رفح حمله کردند.
قایق‌های نیروی دریایی ارتش رژیم اشغالگر نیز به مناطق غربی اردوگاه الشاطی به شدت شلیک کردند .

نظر شما