شناسهٔ خبر: 67257980 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

فونیکس NEV نزدیک‌تر از همیشه با افتتاح اولین شوروم تخصصی در بندرعباس

اولین شوروم اختصاصی فونیکس NEV برای عرضه خودروهای نو انرژی به منظور دسترسی آسان و جامع مشتریان به خدمات این برند در بندرعباس افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، اولین شوروم اختصاصی فونیکس NEV برای عرضه خودروهای نو انرژی به منظور دسترسی آسان و جامع مشتریان به خدمات این برند در بندرعباس افتتاح شد که نشان از برنامه جدی برند فونیکس NEV برای استمرار این مسیر سبز و ارائه خدمات مستمر به مصرف کنندگان دارد.

برند فونیکس NEV که با هدف تولید و عرضه خودروهای نوآورانه و پاک از سال گذشته فعالیت خود را با عرضه تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به عنوان اولین پلاگین هیبرید مونتاژی بازار ایران شروع کرده است، برای ارائه خدمات مطلوب‌ و بهبود ارتباط با مشتریان اولین شوروم اختصاصی را در بندرعباس افتتاح کرد.

مراسم افتتاح اولین نمایندگی اختصاصی فونیکس انرژی‌های نو با حضور مدیران ارشد این برند، مسئولان و اهالی رسانه در شهر بندرعباس و در امتداد خلیج فارس برگزار شد که نشان از جدیت و برند جامع فونیکس NEV برای عرضه خودروهای پلاگین هیبرید و برقی و توسعه این برند نوآورانه در اقصی نقاط ایران برای تحولی گسترده در صنعت حمل و نقل کشورمان دارد.

این شوروم اختصاصی صرفا با محوریت خودروهای پلاگین هیبرید و برقی افتتاح شد و حاکی از حمایت جدی برند فونیکس NEV برای سرویس رسانی به مشتریان و کاربران و ادامه این مسیر است.

ضمن جای گیری تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید در این شوروم، خودرو تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با حضور مدیران ارشد این برند به عنوان دومین محصول پاک به نمایش درآمد که پاسخی به اعتماد مشتریان و اراده این برند برای پیشتازی در زمینه خودروهای پیشرفته و هوشمند است.

در کنار تولید و عرضه خودروهای پاک، برند فونیکس NEV برنامه جامعی برای گسترش و تقویت شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش دارد که در طول ماه‌های آینده شاهد افتتاح و آغاز نمایندگی‌های متعدد این برند خواهیم بود. این برنامه گسترده ضمن ایجاد اطمینان خاطر برای علاقه‌مندان، منجر راحتی و آرامش مصرف کنندگان برای دسترسی به خدمات مطلوب و باکیفیت خواهد شد.

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید، یک انتخاب هوشمندانه

تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با داشتن دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی در ترکیب با موتور ۱.۵ لیتر توربو شارژ قادر به تولید ۳۲۶ اسب بخار و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور است که نه تنها صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش آلایندگی را به دنبال دارد، بلکه در سفرهای شهری و ماجراجویی در مسافرت‌ها اوج قدرت و سرعت را توام با ایمنی به سرنشنیان خودرو هدیه می‌دهد.

این خودرو پلاگین هیبرید در حالت تمام برقی قادر به پیمایش ۸۰ کیلومتر است و در حالت ترکیبی (برقی – بنزینی) بدون هیچ گونه توقفی ۱۰۰۰ کیلومتر حرکت می‌کند. مصرف سوخت تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید در حالت ترکیبی برابر با ۱.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

سیستم خودشارژی و جلوگیری از اتلاف انرژی

نکته جالب توجه سیستم خودشارژ شوندگی تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید است. در هنگام توقف یا حرکت با سرعت آهسته در ترافیک‌های شهری و همچنین با ترمز کردن آهسته یا بسیار سریع، باتری لیتیومی خودرو از طریق موتور الکتریکی شارژ می‌شود. این اتفاق به این معنی است که دیگر خبری از هدر رفتن سوخت خودرو در هنگام قرار گرفتن پشت چراغ قرمز نیست و از طرفی انرژی جنبشی ناشی از ترمز کردن تبدیل به سوخت پاک و الکتریکی می‌شود و انرژی در چرخه طبیعت به صورت پاک به گردش در می‌آید.

ضمانت ۷ ساله فونیکس

از مهم‌ترین ویژگی‌های فونیکس ضمانت ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتری باتری لیتیومی و خودرو است که منجر به آسودگی خاطر مشتریان از کیفیت بالای این خودرو است و تعهد فونیکس را به کیفیت ساخت بالای این خودرو برخلاف باورهای عمومی نشان می‌دهد.

فونیکس NEV نه تنها به دنبال تحقق زندگی سالم و هوای پاک است، بلکه با افتتاح نمانیدگی‌های اختصاصی، ارائه خدمات به مشتریان را در اولویت نخست خود در این مسیر پر از شگفتی با خودروهای نو انرژی قرار داده است.

نظر شما