شناسهٔ خبر: 67257886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شاهرود:مهمترین معروف، انتخاب رئیس جمهور ولایتمدار است

شاهرود_رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شاهرود گفت: رئیس‌جمهور آینده مهم‌ترین شاخصه‌اش باید ولایت‌مداری باشد و اصل مشارکت و حضور حداکثری و معیار‌های رئیس‌جمهور به‌عنوان معروف در جامعه بیان شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس امینی رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شاهرود در نشست این ستاد در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با تشکر از پیگیری مصوبات جلسات این ستاد توسط اعضا، با بیان اینکه رسم خوبی که بعد از شهادت رئیس‌جمهور شهید فعالیت‌های انتخاباتی در سطح مساجد و محلات حال انجام است از  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بایت هماهنگی و برنامه‌ریزی در راستای جهاد تبیین تشکر کرد.
وی با تأکید بر تشویق و تنبیه از طرف ستاد در راستای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، اظهار کرد: باید نظام اداری موردتوجه قرار گیرد و ترک فعل‌های دستگاه‌های فعال و غیرفعال در امر مشخص و برخورد شود.
امام‌جمعه شاهرود موضوع عفاف و حجاب را جدی و مهم برشمرد و بر اجرای همه‌جانبه طرح نور تأکید کرد.
وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین معروف‌ها، ولایت و امامت است، گفت: باید سخنرانان و تأثیرگذاران در جامعه مهم‌ترین معیار برای رئیس‌جمهور آینده را ولایت‌مداری در جامعه تبیین کنیم که مهم‌ترین معروف است.
امینی تصریح کرد: رئیس‌جمهور آینده مهم‌ترین شاخصه‌اش باید ولایت‌مداری باشد و اصل مشارکت و حضور حداکثری و معیار‌های رئیس‌جمهور به‌عنوان معروف در جامعه بیان شود.
وی با اشاره به بومی‌سازی برنامه‌ها در هفته امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، بر اجرای برنامه‌های هدف‌مند و تأثیرگذار در شهرستان تأکید کرد.
رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شاهرود با اشاره به رصد و اطلاع از گشت‌های گردشگری شهرستان و نظارت بر آنها، افزود: نظارت بر جنگل اولنگ و ابر و آبشار تنگه دادستان در بخش بسطام باید با جدیت دنبال شود و بوم‌گردی‌ها و خانه‌های مسافر نیز نظارت شوند.
وی بر موضوع استفاده از درآمد ارزش‌افزوده از بوم‌گردی‌ها و سایر نقاط توسط دهیاری‌ها در راستای برنامه‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود و مسئول امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر فرمانداری نیز در این نشست بر پیگیری و نظارت بر امور ادارات و اصناف در موضوع عفاف و حجاب و تشکیل گروه مجهز بازرسی توسط فرمانداری شهرستان تأکید و از عملکرد خوب اصناف در این راستا تقدیر نمود.
وی با اشاره به  انتخابات و آمادگی همه عوامل اجرایی در برگزاری انتخاباتی ایمن و سالم، افزود: در موضوع مشارکت در انتخابات نیز جلسات تبیینی در مساجد و اصناف و... در راستای انتخابات پرشور در حال اجراست.
سرهنگ عبدالله یونسیان دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان شاهرود نیز با برشمردن مصوبات جلسه قبل ستاد و دستور جلسه، بر همکاری و همراهی مجموعه سپاه و بسیج در طرح نور و فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه تأکید کرد.
سیدحسن میرکمالی دادستان شاهرود نیز بر اجرای مصوبات ستاد تاکید و بر برخورد با هنجارشکنان در تفرجگاه ها و فضای مجازی تاکید کرد.
در این نشست بر تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی ذیل این ستاد به ریاست دادستان شهرستان و برخورد با منکرات در فضای مجازی به‌ویژه بلاگر‌ها و صفحه‌های مروج فحشا و بی‌حیایی تأکید شد.

نظر شما