شناسهٔ خبر: 67257832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ولایت‌مداری مهم‌ترین معیار انتخاب رئیس‌جمهور آینده است

مدیرکل هسته گزینش استانداری کرمانشاه گفت: ولایت‌مداری مهم‌ترین معیاری است که سایر معیارها ذیل آن تعریف می‌شود، این سرباز ولایت بودن است که سبب می‌شود انسان در هر موقعیتی قرار گیرد تا پای جان خدمات شبانه‌روزی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نشست بصیرتی با موضوع انتخابات، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، شامگاه _سه‌شنبه بیست و نهم خرداد_ در مسجد امیرالمومنین (ع) اسلام‌آباد غرب با جهانبخش زنگنه تبار مدیرکل هسته گزینش استانداری کرمانشاه برگزار شد.

زنگنه تبار، مدیرکل هسته گزینش استانداری کرمانشاه در این نشست با اشاره به دستاوردهای دولت شهید آیت الله رئیسی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، عمرانی و در عرصه داخلی و خارجی، اظهار کرد: مشارکت حداکثری موجب تسریع روند پیشرفت کشور، حل مشکلات مردم، تأمین منافع ملی و امنیت ملی، خارج شدن فکر فتنه از ذهن دشمنان، بالا رفتن قدرت چانه زنی کشور در عرصه بین الملل و ده‌ها افتخار دیگر می‌شود.

وی افزود: انتخاب اصلح رسیدن به تمام این اهداف را تسریع و تضمین می‌کند، به همین خاطر امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هم مشارکت حداکثری و هم انتخاب اصلح را تکلیف الهی می‌دانند.

مدیرکل هسته گزینش استانداری کرمانشاه با اشاره به معیارهای مدنظر امامین انقلاب از جمله سوابق انقلابی بودن، تقوا، تدین، پاک دستی، پاکدامنی، قوی و کارآمد بودن، شجاع بودن، وابستگی نداشتن به باندهای قدرت و ثروت و مرعوب نبودن، خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری مهم‌ترین معیاری است که سایر معیارها ذیل آن تعریف می‌شود.

زنگنه تبار گفت: وظیفه داریم تمام کسانی که در حوزه نفوذ کلام یا حوزه نفوذ قلم ما هستند را به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح از میان شش کاندیدای مورد تأیید شورای نگهبان دعوت کنیم.

نظر شما