شناسهٔ خبر: 67257674 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

انسیه شاه‌حسینی در گفت‌وگو با مهر؛

«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» جشن ملی و مذهبی است/ به یاد شهدای خدمت

آروین موذن زاده

انسیه شاه‌حسینی از مردم دعوت کرد تا با یاد و خاطره شهدای خدمت در «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» حضور پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

انسیه شاه‌حسینی کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با دعوت مردم به حضور در «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» گفت: «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» به مناسبت عید غدیر و روز به امامت رسیدن امیرالمومنین (ع) برگزار می‌شود و فرصت مناسبی برای تمام مسلمانان است تا در این جشن بزرگ اسلامی مهمان امام علی (ع) باشند.

وی ادامه داد: چنین مراسم‌هایی به صورت خودجوش از طرف مردمی برگزار می‌شود که با جان و دل پای کار هستند و با برپایی موکب‌های مختلف می‌خواهند شادی عید غدیر را با دیگر هموطنان خود تقسیم کنند. در واقع «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» یک جشن ملی و مذهبی است.

شاه‌حسینی تصریح کرد: به عقیده من «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» یک برنامه فرهنگی - اجتماعی مناسب برای تمام اعضای خانواده است. خانواده‌ها در تمام سنین می‌توانند در این جشن بزرگ شرکت کنند و از برنامه‌های خاصی که برای این روز تهیه شده است، لذت ببرند.

«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» جشن ملی و مذهبی است/ به یاد شهدای خدمت

این کارگردان با یادی از شهید ابراهیم رئیسی و همراهان او گفت: من از مردم دعوت می‌کنم تا به یاد شهید ابراهیم رئیسی و همراهان او که برای خدمت به مردم به شهادت رسیدند در این مهمانی شرکت کنند تا از طرفی هم از شادی این جشن بزرگ بهره‌مند شوند و هم یاد و خاطر شهدای خدمت را زنده نگه دارند.

انسیه شاه‌حسینی در پایان با اشاره به اینکه برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند به وحدت و همدلی مردم کمک کند، بیان کرد: ما در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و من معتقدم که برگزاری رویدادهایی مانند «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» به همدلی افراد جامعه کمک می‌کند. هنرمندان باید در چنین برنامه‌هایی حضور فعال داشته باشند تا مردم و مخاطبان نیز برای شرکت در چنین رویدادها و جشن‌های همگانی که رنگ و بوی مذهبی دارند، ترغیب شوند.

نظر شما