شناسهٔ خبر: 67257539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کرمان؛

جهاد تبیین مؤثرترین راه مقابله با دشمن در فضای مجازی است

رفیعی گفت: امروز جهاد تبیین بهترین مبارزه با دشمن در فضای مجازی و فضای حقیقی می باشد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، نشست بصیرتی جهاد تبیین، در جمع خواهران بسیجی  کانون بسیج حقوق‌دانان شهید بهشتی دادگستری کل استان، با حضور ، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان و جانشین سازمان  برگزار گردید.


در این نشست  رفیعی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در خصوص جهاد تبیین گفت: به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی فریضه ای فوری و  واجب و قطعی  می باشد مطالبی  را با تاسی از فرهنگ علوی  و فرهنگ عاشورا  و شخصیت های بزرگی همچون امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها  عمار و یاسر و در زمان فعلی شهید بهشتی و شهید مطهری که با تبیین  و روشنگری مسیر اسلام را بخوبی ترسیم و تبیین نمود.

وی افزود: چراکه امام علی علیه السلام در وصيت خود به حسنین فرمود« خدا را در جهاد با مال و جان و زبان  یاری کنید و هر کس دین خدا  را یاری کند قطعا خدا اورا تنها نمی گذارد»  دشمن با لجن پراکنی و شايعه سازی و شبهه افکنی قصد ناامیدی مردم و جدا کردن آنها از نظام و انقلاب را دارد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان گفت: امروز جهاد تبیین بهترین مبارزه با دشمن در فضای مجازی و فضای حقیقی  می باشد و انتخابات و انتخاب اصلح و حضور حداکثری بهترین مبارزه با جنگ شناختی دشمن می‌باشد.

 رفیعی در خصوص انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوریِ پیشِ  رو، توصیه‌هایی داشتند و خاطر نشان کرد: باید افرادی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده ی راهِ شهید جمهور ، سید ابراهیم رئیسی عزیز باشد.

نظر شما