شناسهٔ خبر: 67257409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

پشت پرده ناراحتی شدید بازیکنان پرسپولیس پس از توافق

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد یک شرط بزرگ پیش پای باشگاه گذاشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از روزنو باشگاه پرسپولیس در اولین گام از مذاکره با بازیکنان خود برای تمدید قرارداد، هفته گذشته با سروش رفیعی، مهدی ترابی، مرتضی پور‌علی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر برای تمدید قرارداد به توافق اولیه رسیده و قرار بود پس از بازگشت رضا درویش از سفر خارجی و پایان محرومیت 20 روزه او، کارهای تمدید قرارداد این بازیکنان نهایی شود. موضوعی که ظاهراً با توجه به برخی فعالیت‌ها در باشگاه پرسپولیس با تردید مواجه شده است.

چهار بازیکن نام برده شده در زمان مذاکره با مدیران پرسپولیس شرط تمدید قرارداد را تسویه حساب پاداش‌های باقیمانده از فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر و همچنین تسویه قرارداد فصل قبل عنوان کرده‌اند که در این راستا نیز قرار بود درویش تلاش کند تا رضایت این بازیکنان جلب شود.

در این وضعیت ظاهراً در چند روز گذشته باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از فعال شدن بند فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، بخشی از بدهی فصل‌ قبل این بازیکن را پرداخت کرده است که همین موضوع باعث ناراحتی برخی بازیکنان شده و آنها اعتقاد دارند باید مطالبات فصل‌های قبل‌شان نیز مانند سایر بازیکنان پرداخت شود.

مهدی ترابی، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر که شنیده می‌شود پیشنهادات جدی از تیم‌های متمول لیگ برتری دارند، اکنون برای نشستن پای میز مذاکره و تمدید قرارداد شدیداً خواستار دریافت مطالبات‌شان شده‌اند و در این وضعیت باید دید چه سرنوشتی در انتظار آنها خواهد بود.

 
 
 

برچسب‌ها:

نظر شما