شناسهٔ خبر: 67250563 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بازتاب | لینک خبر

آژیر خطر برای پرسپولیس به صدا درآمد

صاحب‌خبر -

باشگاه پرسپولیس در روزهای آینده برای حفظ بازیکنانش شرایط دشواری را تجربه خواهد کرد.

 باشگاه پرسپولیس در راستای تمدید قرارداد بازیکنان هفته گذشته با سروش رفیعی، مهدی ترابی، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر برای تمدید قرارداد به توافق اولیه رسیده و قرار بود پس از بازگشت رضا درویش از سفر خارجی و پایان محرومیت ۲۰ روزه او، کارهای تمدید قرارداد این بازیکنان نهایی شود.

چهار بازیکن نام برده شده در زمان مذاکره با مدیران پرسپولیس شرط تمدید قرارداد را تسویه حساب پاداش‌های باقیمانده از فصل بیست‌ودوم لیگ برتر وهمچنین تسویه قرارداد فصل قبل عنوان کرده‌اند که در این راستا نیز قرار بود درویش تلاش کند تا رضایت این بازیکنان جلب شود.

در چند روز گذشته باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از فعال شدن بند فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند، بخشی از بدهی فصل قبل این بازیکن را پرداخت کرده است که همین موضوع باعث ناراحتی برخی بازیکنان شده و آنها اعتقاد دارند باید مطالبات فصل‌های قبل‌شان نیز مانند سایر بازیکنان پرداخت شود.

بیرانوند، ترابی، اسماعیلی فر، پور علی گنجی و سروش رفیعی ارکان تیم فوتبال پرسپولیس هستند و اگر با این باشگاه به توافق نرسند چالش بزرگی برای این تیم و به ویژه مدیر عامل یعنی آقای درویش خواهد بود.

صحبت‌های مدیر عامل سپاهان در مورد علاقه به مهدی ترابی شاید زنگ خطری باشد برای قرمز پوشان و احتمال می‌رود در صورت جدایی یک بازیکن از جمع بازیکنان مابقی نیز عزم جدایی کنند.

نظر شما