شناسهٔ خبر: 67257360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه:

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در کرمانشاه تا ۱۰ تیرماه ادامه دارد

کرمانشاه- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ثبت نام کلاس اولی‌ها در این استان که از اردیبهشت ماه آغاز شده است تا ۱۰ تیرماه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

زهرا نجار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان کلاس اولی، اظهار کرد: فرایند تربیتی ثبت‌نام پایه اول در سال جاری نیز طبق سال‌های گذشته از ۲۰ اردیبهشت ماه شروع شده و تا دهم تیر ماه ادامه دارد.

وی افزود: این فرایند تربیتی در یکی ۲ سال اخیر به شیوه ترکیبی انجام می‌شود به این صورت که والدین قبل از ثبت‌نام باید سنجش سلامت تحصیلی کودکان‌شان را انجام دهند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: والدینی که کودک‌شان همه شرایط سنجش و سنی را دارا است، برای ثبت نام پایه اول از طریق درگاه ملی دولت به آدرس my.medu.ir اقدام و نزدیک‌ترین مدرسه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نجار تاکید کرد: والدین بلافاصله پس از ۴۸ ساعت از ثبت‌نام در درگاه دولت برای اطمینان از قطعیت آن، حضوری به مدرسه‌ای که انتخاب کرده‌اند مراجعه کنند.

وی ادامه داد: والدینی که امسال دانش‌آموز پایه اول دارند در این ۱۰ روز فرصت باقی مانده که سامانه کتاب برای پایه اول فعال می‌شود حتماً ثبت درخواست کتاب را انجام دهند.

نجار در پایان سخنانش گفت: والدینی که کودک پنج سال تمام دارند و قصد دارند در پیش‌دبستانی ثبت‌نامش کنند از پانزدهم تیر ماه به نزدیک‌ترین کودکستان محل زندگی مراجعه کنند که این پیش‌دبستانی ممکن است مستقل و یا ضمیمه مدارس دولتی باشند.

نظر شما