شناسهٔ خبر: 67257295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسی امیدوار به یک قهرمانی دیگر در جام جهانی

لیونل مسی تاکید کرد که در جام جهانی بعدی حضور خواهد داشت و ابراز امیدواری کرد که یک قهرمانی دیگر را در این رقابت بزرگ را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، لیونل مسی به رویای خود که قهرمانی در جام جهانی بود، دست پیدا کرد. فوق ستاره فوتبال آرژانتین و جهان توانست قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست آورد.

پیش‌بینی می‌شد که مسی بعد از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ از فوتبال ملی خداحافظی کند اما او نه‌تنها چنین قصدی ندارد بلکه می‌خواهد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان برود و بسیار امیدوار است که قهرمانی دیگری را با آلبی‌سلسته در این رقابت بزرگ به دست آورد.

به نوشته اسپورت، مسی درباره خاطره قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت : جام جهانی ۲۰۲۲ برای همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند. قهرمانی در جام جهانی یک خاطره خاص و فراموش‌نشدنی است. امیدوارم یک بار دیگر قهرمانی در این رقابت بزرگ را تجربه کنم.

مسی هنوز شکست در دیدار برابر عربستان را فراموش نکرده است. او گفت:  همه می‌گفتند که بازی با عربستان آسان‌ترین دیدار ماست اما این بازی به سخت‌ترین بازی تبدیل شد. آنچه رخ داد دیوانه‌کننده بود.

تنها شکست تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر عربستان و در دیدار نخست رقم خورد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین روزهای بسیار خوبی را با اسکالونی تجربه می‌کند و یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در کوپاآمه‌ریکا به شمار می‌آید.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما