شناسهٔ خبر: 67257243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد:

اجرای طرح همیار جمهور در سمنان/ تابستانی داغ برای توانمندسازی معلمان پیش روی ما است 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان برای اجرای طرح همیار جمهور در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدجمال وزیری شامگاه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، مصطفی مرادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، امیرحسین قزوینیان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، ابراهیم حیدری‌لقب رئیس دانشگاه فرهنگیان و اعضای شورای آموزش و پرورش استان برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات هشتم تیرماه اظهار کرد: همچنان که رهبری معظم انقلاب فرمودند، همه وظیفه داریم که آحاد مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم، لذا در همین راستا طرح همیار جمهور اجرایی‌ می‌شود.

وی به فضای انتخاباتی کشور طی روئزهای اخیر پرداخت و افزود: بی‌شک در هشتم تیر شاهد حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه به‌ویژه جامعه نخبگانی آموزش و پرورش خواهیم بود و برگ زرین دیگری بر افتخارات تاریخ انقلاب خواهیم افزود.

وزیری با بیان اینکه دولت خادم‌الرضاشهید آیت‌الله رئیسی، عملکرد قابل توجهی داشته تاکید کرد: در ۸ تیرماه ثابت خواهیم کرد با حضور و مشارکت حداکثری، راه شهید رئیسی و این دولت قوی، مردمی و خدمتگزار را ادامه خواهیم داد و اطمینان داریم که این امر با همکاری اولیای بابصیرت، آگاه و فرهیخته دانش‌آموزان، محقق و برگ زرین دیگری بر افتخارات تاریخ انقلاب اضافه خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای برپایی پرشور انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش همواره در انتخابات مختلف چه از نظر سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری‌، همیشه مشارکت و حضور پر رنگی داشته است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از همکاران ما در آموزش و پرورش خادم انتخابات هستند اضافه کرد: در این انتخابات نیز مراکز آموزشی، مدارس و ساختمان‌های اداری این اداره کل در اختیار ستاد انتخابات خواهد بود. 

وزیری اظهار کرد: نسل نو و آینده‌ساز جامعه، نقش اساسی در تعیین سرنوشت خود و کشورشان دارند و ۸ تیرماه فرصت مغتنمی است تا در انتخاب و تعیین سرنوشت کشور خود ایفای نقش کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر اجرایی‌سازی مدرسه تراز انقلاب و درس ملی در راستای اهداف سند تحول بنیادین به عنوان یک ضرورت تاکید و تصریح کرد: بخشنامه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر راه‌اندازی مدرسه تراز انقلاب در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است و ۱۱ مولفه مهم برای اجرایی‌سازی درس ملی که یک پیوست و کتابچه مخصوص به خود را دارد، تعیین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان پیش‌بینی کرد: با برنامه‌های پیش‌بینی شده، تابستانی داغ برای توانمندسازی معلمان پیش روی ما است و دانش‌آموزان نیز در پایگاه‌های اوقات فراغت، مهارت‌های لازم را فرا خواهند گرفت.

انتهای پیام

نظر شما