شناسهٔ خبر: 67257221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر:

انتخابات پیش رو فرصت مغتنمی برای تداوم راه شهید رئیسی است

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: انتخابات پیش رو فرصت مغتنمی برای تداوم راه شهید رئیسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر در جمع اعضای هیئت اندیشه ورز ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله رئیسی، بر ضرورت ادامه راه روشن آنان تاکید کرد و گفت: انتخابات پیش رو فرصت مغتنمی برای تداوم حکمرانی جهادی و انقلابی شهید رئیسی است و همه ظرفیت‌ها باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه بسیج شود. 

سرهنگ اسکندری شهید رئیسی را نمونه بارز و الگوی تراز مدیر انقلابی دانست و تصریح کرد: مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مقوم سرمایه اجتماعی نظام و تبیین کننده مکتب شهید رئیسی در حوزه حکمرانی انقلابی و جهادی است. 

ایشان انتطار مردم و نظام از نامزد‌های ریاست جمهوری را بالا دانست و گفت: عملکرد جهادی و نگاه انقلابی شهید رئیسی به مقوله خدمت و اداره کشور سطح انتظارات را از رییس جمهور منتخب افزایش داده است.

وی بر راه اندازی ستاد انتخابات در ادارات، برگزاری گردهمایی‌های تبیینی با حضور خانواده کارمندان، بهره گیری از ظرفیت مساجد و ائمه جمعه و جماعات و نقش آفرینی موثر در فضای مجازی و .. تاکید کرد و اظهار داشت: همه ظرفیت‌های مادی و معنوی نظام اداری استان باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه بسیج و بکارگیری شود تا روحیه امید و اعتماد مردم به نظام تقویت شود.

نظر شما