شناسهٔ خبر: 67257033 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی

راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری چراغ راه برگزاری انتخابات است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی با بیان اینکه راهبردهای اصلی انتخابات چراغ راه مردم و مسئولان است، گفت: همه می‌بایست در مسیر راهبردهای تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌اله درودگر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی عصر روز گذشته در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه راهبردهای اصلی انتخابات چراغ راه مردم و مسئولان است، گفت: همه می‌بایست در مسیر راهبردهای تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

وی با ابراز امیدواری از مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو گفت: امید است با تعامل و هم‌افزایی بستری امن، برای رقابت باشکوه و جلوگیری از نفوذ دشمن و تأمین امنیت کشور فراهم کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی تصریح کرد: برای پیشگیری جرایم انتخاباتی ویژه هواداران نامزدها، شعبه ویژه جرایم انتخاباتی در استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است که موضوعات را رصد و گزارش‌ها و جرائم را بررسی می‌کنند.

درودگر در خصوص رسیدگی به جرایم نامزدهای انتخاباتی نیز گفت: تخلفات نامزدها در دادگاه تهران بررسی می‌شود و نامزدها تا پایان وقت انتخابات احضار نخواهند شد.

حسین محمودی‌فر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست افزایش آگاهی و بینش سیاسی آحاد جامعه را از راهبردهای مهم انتخابات است و گفت: باید تلاش کنیم با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، در انتخاب فرد اصلح کمک کرده و انسجام و همدلی را در پای صندوق‌های رأی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ع.م

نظر شما