شناسهٔ خبر: 67257000 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران مطرح کرد

نقش پررنگ «صنعت نفت» در رشد اقتصادی کشور

عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران گفت: وزارت نفت دولت سیزدهم با انجام اقدام‌های مطلوب توانست به رشد بالایی در نفت دست یابد که این موضوع بر توسعه دیگر بخش‌های اقتصادی کشور نیز تأثیرگذار بود.

صاحب‌خبر -

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با اشاره به تأثیر رشد بخش نفت و گاز بر رشد اقتصادی کشور به‌ویژه در دولت سیزدهم، بیان کرد: موضوع سرمایه‌گذاری در صنعت نفت اکنون از موضوع‌های مهم، اساسی و زیربنایی به شمار می‌آید که بی‌شک این سرمایه‌گذاری ارزش افزوده بالایی درپی خواهد داشت.

وی افزود: ایران خوشبختانه ذخایر عظیم نفتی و گازی دارد که باید این سرمایه‌های بزرگ و بالقوه را با سرمایه‌گذاری و تزریق منابع مالی، به‌ویژه منابع مالی سرگردان بالفعل کنیم.

عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران به رشد بخش نفت در دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: وزارت نفت در این مدت با انجام اقدام‌های مثبت و مطلوب توانست به رشد بالایی در نفت دست یابد که این موضوع بر رشد دیگر بخش‌های اقتصادی کشور نیز تأثیرگذار بود و به توسعه هرچه بیشتر کشور کمک کرد.

سنندجی یادآور شد: بی‌شک سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز هم در رشد تولید ناخالص داخلی و هم بی‌اثرکردن تحریم‌ها نقش مهمی خواهد داشت.

نظر شما