شناسهٔ خبر: 67256864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پایان همکاری با بهره‌بردار فرهنگسرای آئینه اراک در پی برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی

کامیار زادفر

پس از انتشار گزارش «فروش لوازم خانگی در فرهنگسرای آئینه اراک!» توسط خبرگزاری ایسنا در روز گذشته و بازتاب گسترده آن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از قطع همکاری با بهره‌بردار این فرهنگسرا خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین محمودی‌فر، مدیرکل ارشاد استان مرکزی در این‌باره اعلام کرد: فرهنگسرای آئینه اراک سال گذشته در قراردادی یکساله و به منظور برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به موسسه «دادآفرین هنر» واگذار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در فرهنگسرای آئینه کاملاً با تفاهم نامه مغایرت داشته است، تاکید کرد: با توجه به گزارشات واصله از سوی مراجعین در خصوص تخلفات پیمانکار فرهنگسرا، تذکرات متعددی به او داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: طی روزهای اخیر به مدیریت موسسه «دادآفرین هنر» در راستای تعطیل کردن نمایشگاه لوازم خانگی تذکر داده شد ولی متاسفانه او نسبت به تذکرات بی‌توجهی کرده و به همین جهت، پایان همکاری به نامبرده اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

فروش لوازم خانگی در فرهنگسرای آئینه اراک!

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد بهتر بود اداره کل فرهنگ و ارشاد استان خیلی زودتر و سریعاً نسبت به عملکرد بهره‌بردار این مجموعه فرهنگی واکنش نشان داده و نظارت و بررسی بیشتری بر اینگونه موارد اعمال کند تا چنین اقدامات ناشایستی برای فرهنگ و هنر کلانشهری که در این حوزه بسیار ضعیف هم هست، اتفاق نیفتد، بویژه اینکه چنین اقدامی درست در همسایگی اداره کل ارشاد استان رخ داده است.

انتهای پیام

نظر شما