شناسهٔ خبر: 67256785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کمیته روحانیون ستاد مرکزی جلیلی در همدان:

رئیس جمهور باید پایبند به مبانی ولایت و انقلاب باشد

همدان-رئیس کمیته روحانیون ستاد مرکزی سعید جلیلی در همدان گفت: برای استمرار مسیر شهید رئیسی نیاز به رئیس جمهوری داریم که پایبند به مبانی ولایت، و انقلاب باشد و در این جبهه خستگی ناپذیر باشد.‌

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه ستاد سعید جلیلی، گفت: هر کس توانایی دارد مردم را تشویق به شرکت در انتخابات کند.

وی افزود: شهید رئیسی سه سال جامعه را از التهاب نجات دادند و به کشور عزت دادند و در سطح بین المللی کارهای بزرگی انجام دادند.

ابراهیمی گفت: ببینیم چه کسی می‌تواند در امداد رئیسی قدم بردارد، ببینیم مردم در نگاه شهید رئیسی چگونه بودند و مردم در نگاه نامزدها چگونه است.

وی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی با انتخاب مردم آمد و به کشور عزت داد گفت: خستگی ناپذیری، پر تکاپو، عملگرا، پیگیر، مردم دار و مردم دوست، غمخوار محرومین و مستضعفین، انعقاد پذیر از ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

ابراهیمی با بیان اینکه صدا سیما و رسانه کم کار کردند اذعان داشت: رئیسی بخشی از طرح‌های ۲۰ تا ۳۰ ساله را تکمیل کرد، ده هزار کارخانه تعطیل شده را به چرخه کار برگرداند.

وی افزود: فراجناحی بودن ساده زیستی و تقوا تخصص گرایی، که باعث شد بیش از ۱۲ میلیون برای تشییع جنازه آمدند. او هیچ گاه تکبر نداشت ساده بود و زهد بسیار داشتند تکلیف گرا بودند دنبال محبوبیت نبود به جوانها اعتماد می‌کرد.

ابراهیمی ادامه داد: انتخاب اصلح باید سه نگاه را در نظر بگیریم نگاه به مسائل درونی کشور، نگاه به سطح بین المللی، و نگاه دیگران به ما که شامل نگاه دشمنان به ما است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت بیش از ما دغدغه رئیس جمهور آینده کشور ما را دارد. امروز نگاه لبنان، سوریه، یمن، غزه، دانشجویانی که در آمریکا پرچم فلسطین و غزه را برمیدارد به انتخابات ما است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه کسی در امتداد نظام جمهوری در سطح بین المللی استمرار می‌دهد، گفت: برای استمرار مسیر شهید رئیسی نیاز به رئیس جمهوری داریم که پایبند به مبانی ولایت، و انقلاب باشد و در این جبهه خستگی ناپذیر باشد، خدمتگذار باشد.

وی افزود: کسی که مانند شهید رئیسی و شهید سلیمانی قاطع و محکم و قوی، استکبار ستیز و شجاع باشد اما بعضی‌ها هنوز نسخه ذلت و تسلیم را می‌پیچند. کسی که در تمام حوزه‌ها شناخت دقیقی نسبت به جامعه داشته باشد و برنامه مدونی داشته باشد.

ابراهیمی عنوان کرد: جلیلی التزام به قانون و ولایت دارد در مقابل مفسدین می‌ایستد دنبال عزت مداری ما است و کسی که پای ارزش‌ها بماند پای ولایت بماند. رئیسی برای مردم جان داده سوخته و افق دیدش باید همانند رئیسی باشد.

نظر شما