شناسهٔ خبر: 67256394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برگی از تاریخ:

روزی که عنایتی سکوهای آبی را به رگبار بست! (عکس)

رضا عنایتی در چنین روزی یکی از خاص‌ترین گل‌های خود را به ثمر رسانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، 29 خرداد 1383 یک روز خاص برای رضا عنایتی مهاجم سابق استقلال به حساب می‌آید و او در چنین روزی یکی از گل‌های جذاب دوران فوتبال خود را به ثمر رساند و حکم صعود استقلال به مرحله نیمه نهایی جام حذفی را امضا کرد.

استقلال و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند و این مسابقه با نتیجه بدون گل در وقت‌های قانونی و اضافی در حال برگزار بود و در آن دوران جام حذفی از قانون گل طلایی در وقت‌های اضافه پیروی می‌کرد، ارسال مواج فرزاد مجیدی در نزدیکی محوطه شش قدم پیکان در حال فرود آمدن بود که رضا عنایتی با حضور به موقع و ضربه سر دیدنی دروازه پیکان را باز کرد و آبی‌ها با گل او به مرحله بعدی صعود کردند.

عنایتی بعد از گلزنی با پرش جالب توجه از روی تابلوهای تبلیغاتی خودش را به سمت سکوهای جایگاه هشت آزادی رساند و با گره‌کردن دستان خود و حالتی جالب هواداران استقلال را به وجد آورد و جشن خوشحالی خود را با آنها تقسیم کرد.

استقلالی‌ها در نیمه نهایی جام حذفی سایپا را هم شکست دادند و در فینال مسابقات مقابل سپاهان قرار گرفتند، استقلال در فینال در دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان شکست خورد و در نهایت به نایب قهرمانی جام حذفی رسید.

نظر شما