شناسهٔ خبر: 67256059 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسانه‌های رژیم صهیونیستی: نابود کردن گردان‌های حماس در رفح سخت است

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش این رژیم کار سختی را برای نابودی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه دارد و شاید ارتش بدون تحقق این هدف عملیات نظامی‌ خود در غزه را به پایان ببرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از المیادین، براساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، هنوز برخی نیروهای مقاومت در باریکه غزه با نظامیان ارتش این رژیم وارد جنگ می‌شوند و توان وارد کردن تلفات به نظامیان را دارند.

روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم نیز گزارش داد که اطلاعات ارائه شده به اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) حاکی از این است که حماس در غزه نه تنها از هم فرو نپاشیده بلکه قدرت خود را هم حفظ کرده است.

در همین رابطه شبکه کان رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که حماس دو گردان خود را در نبردهای جاری در غزه مشارکت نداده است.

این رسانه صهیونیستی، مدعی شد: جنبش حماس دو گردان را در شاخه نظامی خود در گردان‌های القسام برای مرحله پساجنگ نگه داشته است و آنها را در نبرد مشارکت نمی‌دهد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲)، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما