شناسهٔ خبر: 67256049 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

دو سوال مهم روزنامه اصلاح‌طلب از مسعود پزشکیان

روزنامه اعتماد

روزنامه هم میهن از مسعود پزشکیان دو سوال مهم پرسیده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن از مسعود پزشکیان دو سوال مهم پرسیده است.

به گزارش هم میهن، آقای پزشکیان مردم درمانده‌اند از بس «نگذاشتند.» یا «نمی‌گذارند.» را شنیدند. سیدمحمد خاتمی ۸سال این دو کلمه را به کار برد؛ اما یکبار تصمیم نگرفت با پشتوانه مردمی جلوی آن‌ها بایستد. آیا با رای دادن به شما با این کلمات روبه‌رو نمی‌شویم؟

این روزنامه افزوده است: آقای پزشکیان می‌دانید که قدرت دولت در برابر قدرت فراتر، تقریباً هیچ است. هنوز چیزی نگذشته از زمانی که حسین امیرعبداللهیان وزیر بود؛ اما شمخانی با وساطت چین وارد مراوده با عربستان شد. به‌صراحت می‌گویم بهتر و باسوادتر از ظریف در رجال سیاسی کنونی حوزه سیاست خارجه نداریم. او بهترین گزینه برای وزارت امورخارجه است.

اما آنطور که او هم به صراحت گفته؛ تا دو روز مانند دیگر اعضای کابینه دولت روحانی و مردم از شلیک به هواپیمایی اوکراین خبر نداشته است. چندباری هم به همان بالایی‌ها گفته که «اگر کار خودمان بوده بگویید یه کاریش می‌کنیم تا جمع شود» و با جواب منفی روبه‌رو شد. اما او مانند مردم و رسانه‌ها پس از روشن شدن واقعیت شوکه شد.

هم میهن پرسیده است: از کجا معلوم که این قدرت بالا شما را شوکه نکند؟ راستی شما هم در صورت رخداد چنین حوادثی برای «جمع کردن حادثه» اقدام می‌کنید! یا باز هم مردم با صراحت لهجه و روراستی شما روبه‌رو می‌شوند و محرم دانستن مردم را از شعار و ادعا به واقعیت تبدیل می‌کنید؟

نظر شما