شناسهٔ خبر: 67255596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام و المسلمین آقا حسینی صدر؛

ایران اکنون در دنیا جایگاهی ویژه همراه با اقتدار دارد

همایش جهادتبیین با موضوع حضور حداکثری در انتخابات با حضور کارکنان ادارات و نهادهای دولتی و اتاق اصناف لردگان و همچنین نشست جهادتبیین با حضور فرماندهان و کارکنان سپاه ناحیه لردگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر، با اشاره به اینکه در آستانه یک انتخابات بسیار حساس و مهم هستیم، اظهار داشت: بعد از حادثه دلخراش شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان مجبور شدیم در هشتم تیرماه انتخابات زودهنگام برگزار کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، عنوان کرد: مردم باید حماسه مراسم تشییع شهید رئیسی بزرگوار را با حضور پرشور در انتخابات تکمیل کنند که خاری در چشم دشمنان و سبب یأس و ناامیدی آن‌ها باشد.

یادگار سالهای دفاع مقدس، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما انتخاب یک رئیس جمهور اصلح و کارآمد براساس فرمایشات امامین انقلاب بسیار مهمتر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: سابقه خوب در مدیریت، ولایتمداری، روحیه خدمتگزاری، فعال، پرتلاش و موفق در عرصه بین‌المللی از ویژگی‌های رئیس جمهور هستند که مقام معظم رهبری فرمودند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، عنوان کرد: باید براساس فرموده مقام معظم رهبری با جهاد تبیین زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم که منتج به انتخاب یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، گفت: جمهوری اسلامی ایران اکنون به فصل خدا و به برکت زحمات آیت‌الله رئیسی در دنیا جایگاهی ویژه همراه با اقتدار دارد.

نظر شما