شناسهٔ خبر: 67255233 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

استانداری خوزستان از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند - اکونیوز

اقتصاد ایران: اهواز- استاندار خوزستان گفت: دولت و استانداری از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند بلکه همه افراد برای ما محترم بوده و با همه همکاری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد انتخابات استان خوزستان اظهار کرد: دولت و استانداری از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند بلکه همه افراد برای ما محترم بوده و برای میزبانی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با هدف جلب حداکثری در مشارکت، با همه همکاری خواهد شد.

وی افزود: هر یک از نامزدها، مسوولیت‌های ملی در کشور داشته و دارند و هر قدمی برای آنها برداشته می‌شود بر اساس عدالت خواهد بود.

استاندار خوزستان ادامه داد: نامزدها در هر شهر که وارد می‌شوند بی شک مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند که نیاز است نظم و امنیت شهرها برای برنامه‌های انتخاباتی حفظ شود.

وی تاکید کرد: کارمندان دولت می‌توانند با ثبت مرخصی در ساعت اداری در ستادهای انتخاباتی نامزد مورد نظر خود حضور یابند اما در غیر این صورت حضورشان ممنوع است.

حسینی محراب تصریح کرد: حضور مجریان انتخابات در ستادها برای حمایت از نامزد خاصی ممنوع است اما برگزاری نشست رسمی در محل‌های تعیین شده و رسمی مانعی ندارد.

وی گفت: اکنون با توجه به شرایط سخت آب و هوایی استان، فرمانداران باید سیستم‌های سرمایشی حوزه‌های رأی‌گیری را تقویت و امکانات رفاهی لازم را برای شهروندان و متولیان برگزاری انتخابات فراهم کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین برنامه‌ریزی لازم برای تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر اعضای ستاد انتخابات و شورای نگهبان در محل‌های اخذ رأی فراهم شود.

وی یادآور شد: یکی از مسائلی که همواره باید در اولویت قرار گیرد، موضوع مشارکت حداکثری مردم است که می‌تواند عزت و اقتدار این نظام اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان بکشاند.

حسینی محراب اظهار کرد: در زمینه تأمین نظم و امنیت حوزه‌های اخذ رأی نیز تمهیدات خوبی اندیشیده شده و انتظار می‌رود در شهرستان‌ها بر اساس تصمیمات ستاد انتخابات اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این انتخابات انجام شود.

برچسب‌ها:

نظر شما