شناسهٔ خبر: 67255197 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

دستور دادستان کل کشور در خصوص آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت

دادستان کل کشور خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان دستور بررسی علت حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت و رسیدگی ویژه به پرونده و همچنین برخورد قاطع با عامل یا عاملان این حادثه که قصور و سهل‌انگاری داشته‌اند را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از همشهری؛ در پی حادثه آتش‌سوزی بیمارستان قائم رشت که در ساعت ۱:۱۵ بامداد روز سه شنبه مورخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ رخ داد، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان را به خانوادههای متوفیان تسلیت و ضمن آرزوی بهبودی برای مجروحان و مصدومان، شناسایی دقیق عوامل بروز این حادثه و رسیدگی به مشکلات قضایی و حقوقی خانواده‌های داغدار را خواستار شد.

وی خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان دستور بررسی و رسیدگی ویژه به پرونده و همچنین برخورد قاطع با عامل یا عاملان این حادثه که قصور و سهل انگاری داشته‌اند را صادر کرد.

دادستان کل کشور با تاکید بر تشکیل سریع پرونده و تکمیل تحقیقات و شناسایی تمامی ابعاد این حادثه تاسف برانگیز، بر همکاری همه جانبه دستگاه‌های متولی و اداره کل پزشکی قانونی استان گیلان در تحویل اجساد به خانواده‌های متوفیان و فراهم آوردن زمینه یک دادرسی سریع و عادلانه هم تاکید کرد.

نظر شما