شناسهٔ خبر: 67255182 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

زاکانی باز هم به دولت روحانی حمله کرد/کشور دچار بن‌بست نیست

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکل ۴۱ درصد خانوارها در مسکن را با کمک مردم می‌توان حل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در میزگرد اقتصادی شبکه یک سیما درباره برنامه‌های اقتصادی خود برای اداره کشور به سوالات کارشناسان پاسخ داد.

وی اظهار کرد: من از قبل هم گفته بودم که دشمن دست از خباثت خود برنمی‌دارد و مسئله ما عرضه و توانایی ما است. کشور دچار بن‌بست نیست و عمده مشکلات ما تجهیز غلط بیگانگان برای ما است. دهه هفتاد را یادمان نمی‌رود و اوج این بی‌تدبیری در دهه نود بود.

زاکانی بیان کرد: شهید رئیسی با تلاش خود ترمز آن مشکلات دهه قبل را کشید، اما کار زیاد است. درباره جهش تولید و مشارکت مردم باید گفت که ما باید به مردم اعتماد کنیم و و تعاونی‌ها را تا ۲۵ درصد میدان‌دار کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اظهار کرد: دهه نود دهه سیاهی بود برای همه ما بود و نرخ سرمایه‌گذاری تقریبا منفی شد. ما از جیب مردم می‌خوردیم مردم در بورس بیچاره شدند. سال ۹۹ یادمان نرفته است.

وی ادامه داد: با ایجاد حباب ۶۰ برابری ایجاد کردن و دعوت از مردم برای ورود به بورس نابودی به بار آورد. در دولت آقای روحانی قیمت ارز ۱۰ برابر شد و این کار کارشناسی آن‌ها بود. راه بهره‌برداری از همه فرصت‌های داخلی است. اساس آن هدایت نقدینگی است. مشکل ۴۱ درصد خانوارها در مسکن را با کمک مردم می‌توان حل کرد.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

برچسب‌ها:

نظر شما