شناسهٔ خبر: 67254980 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

محسن رضایی:

اقتدار دفاعی را  می‌توان به اقتصاد هم برد

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: رمز ثبات اقتصادی و راه رسیدن به موفقیت در این زمینه اجماع ملی است. ما با اجماع ملی می‌توانیم دولتی را تشکیل دهیم که بتواند در تمام حوزه‌ها، به‌ویژه اقتصاد، اقتدارآفرین باشد. 
محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضور در خبرگزاری دفاع مقدس، شرایط سیاسی فعلی را مهیای شکل‌گیری سومین اجماع ملی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اولین اجماع، پیروزی ملت ایران در سال ۵۷ و تحقق انقلاب اسلامی بود و دومین اجماع در دفاع مقدس رقم خورد که منجر به پیروزی ما شد. اکنون امیدواریم بتوانیم با یک اجماع ملی دیگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در زمینه اقتصاد و توسعه کشور موفق شویم. 
رضایی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم سرعت گرفتن پیشرفت و توسعه کشور، اظهار کرد: سؤال این است که ما چگونه توانستیم به اقتدار دفاعی دست پیدا کنیم، به نحوی که قدرت‌های جهانی به آن اذعان دارند و چرا نتوانستیم در زمینه اقتصادی موفق باشیم و ثبات اقتصادی و حفظ ارزش پول ملی را محقق کنیم؟ رمز این اقتدار و راه رسیدن به موفقیت در این زمینه اجماع ملی است. ما با اجماع ملی می‌توانیم دولتی را تشکیل دهیم که بتواند در تمام حوزه‌ها، به‌ویژه اقتصاد، اقتدارآفرین باشد. وی در پاسخ به سؤالی درباره علت انصراف از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: علت عدم حضور بنده در انتخابات این بود که به وحدت در انتخابات کمک کنم.

نظر شما