شناسهٔ خبر: 67254926 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نشست بصيرتي جهاد تبيين با هدف گزارش عملکرد ادارات به مردم

صاحب‌خبر -
نشست بصيرتي جهاد تبيين با هدف گزارش عملکرد ادارات به مردم
خبرگزاری آریا - نشست بصیرتی جهاد تبیین با هدف گزارش عملکرد ادارات به مردم و همچنین دو امر مهم نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت با همکاری سازمان بسیج ادارات و سازمان بسیج مهندسین استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نشست بصیرتی جهاد تبیین با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ،هادی ارشادی معاون مسکن و ساختمان، عباس نورالدینی معاون شهرسازی و معماری ،محمد رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ،مسلم‌ موسی زاده معاون مهندسی و ساخت ،پیام موسی پور رئیس اداره حراست اداره کل راه و شهرسازی، عسکرپور مسئول بسیج ادارات کل استان، سعادت مسئول بسیج مهندسین استان، روسای ادارت و کارشناسان مربوطه در روز سه شنبه 29خرداد ماه سال 1403 برگزار شد.
در ابتدا جلسه رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تبریک عید سعید قربان و همچنین آغاز دهه امامت و ولایت گفت: جهاد تبیین امری مهم و اساسی است که چه بسا در بررسی دو قانون بسیار مهم جهش تولید مسکن و حمایت از خانواده و تبدیل آن ها به دو امر مهم نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در دستور کار این وزارت خانه قرار گرفته است.
وی افزود: این دو امر مهم بر عهده وزارت راه و شهرسازی و چند دستگاه مربوطه دیگر می باشد که امیدواریم با کمک و حمایت مسئولین مربوطه و مشارکت مردم این امر به نتیجه مطلوب خود برسد تا بتواند مایه افتخار باشد.
در ادامه سرهنگ عسکرپور با تایید صحبت های حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و با اشاره به انتخابات پیش رو که هم اکنون بحث اصلی کشور است، ادامه داد: ما نباید جهاد تبیین را فراموش کنیم و باید با کمک همدیگر آن را به نتیجه برسانیم.
وی افزود: ابتدایی ترین وظیفه جهاد تبیین گزارش و بیان عملکرد ادارات به مردم است و اینکه کارکنان دولت برای رفاه، امنیت، معیشت و... مردم چه فعالیت های انجام داده اند و گزارش کامل آن را به مردم باید ارائه دهند.
مسئول بسیج ادارات کل استان در پایان اضافه کرد: ما در این انتخابات دو وظیفه مهم داریم، اول حضور حداکثری خود و دعوت از افرادی که می‌شناسیم و دوم انتخاب کاندید اصلح در انتخابات است.
شایان ذکر است در این جلسه گزارش عملکرد طرح های جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن استان کرمان توسط مدیر کل و معاونت های مربوطه اداره کل راه و شهرسازی کرمان ارائه شد.

نظر شما