شناسهٔ خبر: 67254844 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رکورد شکنی کشاورز و تیمش به برترین های فوتسال کشید

مراسم برترین های فوتسال ایران در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزار شد و گیتی پسند با اختصاص ۵ عنوان به خود رکورد زنی کرد، داوران اصفهان نیز عنوان برترین‌ها را به خود اختصاص دادند. مراسم برترین های فوتسال ایران در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ برگزار شد و گیتی پسند با اختصاص ۵ عنوان به خود رکورد زنی کرد، داوران اصفهان نیز عنوان برترین‌ها را به خود اختصاص دادند.

صاحب‌خبر -
رکورد شکنی کشاورز و تیمش به برترین های فوتسال کشید

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مراسم برترین‌های فوتسال ایران عصر امروز سه شنبه سال با حضور جمعی از ملی‌پوشان و اهالی این رشته در رده آقایان و بانوان برگزار شد. 

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیات رییسه فدراسیون و ... از جمله حاضران در این مراسم بودند.

باشگاه گیتی‌پسند با اختصاص ۵ عنوان در این میان رکورد دار بود، در فوتسال بانوان نیز عنوان بهترین داور به مریم ناصری داور فوتسال اصفهان رسید، علی حفیظی نیز داور برتر بخش مردان شد و از دو تیم شاهین نطنز و پالایش نفت اصفهان نیز تقدیر شد.

* محمدرضا سنگ‌سفیدی، کاپیتان و پویا جنتی، عضو هیات مدیره باشگاه قهرمان گیتی پسند اصفهان، جایزه بهترین تیم در رده آقایان را از میرجلیلی دریافت کرد.

 

* حسین باجیوند، ریاست هیئت فوتبال قزوین نیز جایزه بهترین سرمربی در رده آقایان را به محمد کشاورز، سرمربی گیتی‌پسند تقدیم کرد.

*محمد حسین درخشانی نیز جایزه برترین گلزن لیگ برتر آقایان را از وحید شمسایی، سرمربی خود در تیم ملی گرفت.

* باقر محمدی، دروازه بان گیتی پسند و بهترین دروازه‌بان آسیا هم جایزه این بخش را در بخش مردان گرفت.

* کیومرث هاشمی نیز جایزه برترین بازیکن لیگ برتر آقایان را به مهدی کریمی اهدا کرد.

انتهای پیام

نظر شما