شناسهٔ خبر: 67254522 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون نجات غریق و غواصی | لینک خبر

برگزاری نشست هم اندیشی فرهنگی با حضور مهمان ویژه

نشست هم اندیشی فرهنگی باحضور کمیته‌های مرتبط با دستور جلسه با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، جلسه ای به میزبانی فدراسیون نجات غریق و غواصی و با حضور حجت الاسلام احدی مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مهدی حیدری رئیس، شادی قیاسی نایب رئیس، سلیم کشاورزی دبیرکل، صادق میرزانژاد اصل رئیس کمیته فرهنگی، سیده مدینه قاسمی نایب رئیس کمیته فرهنگی، حامد قربانی رئیس کمیته عشایری و روستایی، حمید معماری رئیس کمیته پیشگیری از غرق شدگی، حبیب طلوعی آذر رئیس کمیته بسیج و آقای موسوی مسئول کمیته بازرسی فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد.

در این نشست حاضرین باتوجه به آغاز فصل گرما، درخصوص طرح های فرهنگی و آموزشی برای کاهش غریق در سراسر کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و طرح‌های خود را ارائه کردند.

حجت الاسلام احدی ضمن بیان نقطه نظرات و رهنمودهای خود، عنوان کرد: نجات جان انسان بسیار ارزشمند و مقدس است. به واقع باید با وضو وارد فدراسیون نجات غریق و غواصی شد. جایی که اعضای مجموعه، برای نجات جان انسان‌ها تلاش و فداکاری می‌کنند بسیار مقدس است.

مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی نیز ضمن تشکر از حجت‌الاسلام احدی بیان داشت: در راستای اجرای هرچه بهتر طرح‌هایی که حتی به نجات جان یک هموطن می انجامد از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. آمار غریق نسبت به سال‌های قبل کاهشی بوده ولی بازهم جای کار داریم و تلاش برای به حداقل رساندن آمار غریق ادامه خواهد داشت.

در پایان مقرر شد در همین راستا نشست‌هایی برای بررسی و اجرای طرح‌های پیشگیری از غرق شدگی برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

نظر شما