شناسهٔ خبر: 67254425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

جشن آغاز دهه امامت و ولایت در کانون استان مرکزی

همزمان با عید قربان کانون پرورش فکری استان مرکزی در مرکز شماره یک اراک آغاز دهه امامت و ولایت و آغاز فعالیت‌های تابستان را جشن گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان مرکزی؛ همزمان با عید قربان کانون پرورش فکری استان مرکزی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک اراک آغاز دهه امامت و ولایت را جشن گرفتند.

جشن دهه امامت و ولایت با حضور کودکان و نوجوانان به همراه والدین در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۱ اراک با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شد.

فاطمه مددی با حضور مادران و فرزندانشان در کنار هم اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این برنامه اعلام شروع فعالیت‌های تابستانی شعار "تابستونتوبساز" و معرفی فعالیت‌های کانون به والدین، ایجاد شور و نشاط در اعضاء، برقراری صمیمیت و روابط عاطفی بین مربی و اعضاء و برانگیختن حس صفا و صمیمیت میان اعضا و مادران و در نتیجه لذت بردن از زندگی اجتماعی بود.

مددی برنامه‌های فرهنگی هنری اجرا شده در این برنامه را اجرای عروسک و مجری با موضوع اوقات فراغت و معرفی فعالیت‌های کانون به صورت طنز و شاد، حضور کارشناس فرهنگی و طرح موضوعات ترویجی و آموزشی ویژه کودکان و مادران، اجرای قصه گویی، نمایش کلیپ معرفی کانون، پخش انیمیشن با موضوع عید قربان و اجرای مسابقه شاد  عنوان کرد.

اجرای آیتمهای نمایشی توسط نقره و خاله قورباغه و حضور در بین بچه ها با معرفی فعالیتهای کانون پرورش فکری با شعار "تابستونتو بساز"

حضور پریا بابایی "خاله پریا" مجری برنامه کودک و نوجوان در این جشن لحظات شاد به یادماندنی برای کودکان رقم زد.

رضوان پورمحمدی کارشناس مسئول فرهنگی استان با حضور در این جشن به  معرفی کارگاههای حال خوش زندگی و دیگر کارگاه ها و فعالیت های تابستان کانون برای کودکان و نوجوانان و همچنین والدین پرداخت.

در پایان از اعضای فعال در برنامه های فرهنگی ،هنری و ادبی مرکز شماره ۱ اراک با اهدای جوایز تقدیر شد.

نظر شما