شناسهٔ خبر: 67254424 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

اینفوگرافیک/ مهمترین قوانین انتخاباتی در هفتمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان

ستاد اجرائی هفتمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدور اطلاعیه‌ای عنوان داشت: دانشجویان می‌توانند هرگونه اخبار و گزارش در خصوص تخلفات انتخاباتی شوراهای صنفی دانشجویان را ازطریق شناسه tabrizmefdaadmin@ به ستاد اجرایی انتخابات گزارش کنند تا ازطریق مبادی ذی ربط مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد. همچنین دانشجویان می توانند گزارش و اعتراض کتبی خود را پیرامون تخلفات انتخاباتی به میز خدمت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارائه کنند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، ستاد اجرائی هفتمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با صدور اطلاعیه‌ای، مهمترین قوانین و مقررات انتخاباتی را اعلام کرد.

به گزارش مفدا تبریز، بر اساس این اطلاعیه، مهمترین قوانین و مقررات انتخاباتی که دانشجویان می توانند گزارش کنند، عبارتند از:

- استفاده از امکانات عمومی به ویژه کانال ها و گروه های رسمی دانشکده ها، خوابگاه ها و شوراهای صنفی دانشجویان به نفع یا علیه کاندیدای خاص؛

- تخریب، توهین و افترا به کاندیدای رقیب و یا سایر افراد غیرکاندیدا و عادی (دانشجو و غیردانشجو)؛

- اظهارات تهدیدی و تخریبی کاندیداها و طرفداران آنها علیه یکدیگر؛

- ارسال پیامک تهدید و تطمیع به نفع کاندیدای خاص؛

- سوء استفاده احتمالی دبیران و اعضای شوراهای صنفی از موقعیت و جایگاه رسمی خود به نفع یا علیه کاندیدای خاص.

بر اساس این گزارش، دانشجویان می‌توانند هرگونه اخبار و گزارش در خصوص تخلفات انتخاباتی شوراهای صنفی دانشجویان را ازطریق شناسه tabrizmefdaadmin@ به ستاد اجرایی انتخابات گزارش کنند تا ازطریق مبادی ذی ربط مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد. همچنین دانشجویان می توانند گزارش و اعتراض کتبی خود را پیرامون تخلفات انتخاباتی به میز خدمت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارائه کنند.

نظر شما