شناسهٔ خبر: 67254011 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

در وزارت امور خارجه؛

نشست برخط ستاد انتخابات خارج از کشور برگزار شد

نشست برخط ستاد انتخابات خارج از کشور با روسای هیئت‌های اجرایی و نمایندگی‌های خارج از کشور در وزارت امور خارجه برگزار شد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، نشست‌های برخط با حضور علیرضا بیگدلی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات و علیرضا محمودی، مسئول برگزاری انتخابات خارج از کشور و ناصر کنعانی سخنگوی و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه با حضور اعضای ستادهای اجرایی انتخابات در حوزه‌های جغرافیایی مختلف برگزار شد.

در این نشست‌ها آخرین اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و بررسی حصول اطمینان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات و زمینه حضور مشارکت حداکثری هم وطنان ایرانی خارج از کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سفرا و روسای نمایندگی‌های کشورمان ضمن تشریح آخرین تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته از جمله مشخص شدن ترکیب هیأت‌های اجرایی، سوالات خود را طرح کردند که پاسخ لازم ارائه شد.

در نشست برخط با نمایندگی‌های حوزه‌های مختلف جغرافیایی از جمله اروپا، زمانی مدیرکل انتخابات شورای نگهبان و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات خارج از کشور نیز حضور یافتند.

انتهای پیام/

نظر شما