شناسهٔ خبر: 67253849 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

به کوشش نمایندگی المصطفی؛

نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی در نیجریه بررسی شد + عکس

نشست بررسی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و پیام معظم له به حجاج به همت نمایندگی جامعه المصطفی در نیجریه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی در نیجریه بررسی شد

به گزارش خبرنگار ایکنا به نقل از نمایندگی جامعه المصطفی در نیجریه، در این نشست که در سالن اجتماعات نمایندگی المصطفی برگزار شد، حجج اسلام والمسلمین نافع ابوبکر، ابراهیم موذن، حافظ سعید، عیسی محمد از اساتید و محققان نمایندگی به بیان مطالب پرداختند و وضعیت حساس کنونی را تشریح کردند.

نافع ابوبکر، مدرس و پژوهشگر نیجریایی المصطفی در سخنانی به فجایع غزه و خشونت و نسل کشی صهیونیست پرداخت و وظیفه مسلمانان را اعلام انزجار از این اقدامات بیان کرد.

وی افزود: امروز طلاب وظیفه دارند این جنایات را برای آحاد جامعه تبیین کنند و وظیفه انسانی ایجاب می‌کند تا در مقابل نسل‌کشی در غزه سکوت نکنیم.

سپس ابراهیم مؤذن از اساتید نمایندگی المصطفی به تبیین نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان غرب پرداخت و گفت: دنیا به سمت یک تحول بزرگ در پیش است و جوانان باید بدانند در کدام طرف ایستاده‌اند و امروز به فرمایش مقام معظم رهبری جوانان و دانشجویان غرب در سمت درست ایستاده‌اند.

حافظ سعید، محقق و پژوهشگر نمایندگی با اشاره به علائم ظهور و اتفاقات مهم در دنیا، به اینکه باید آماده ظهور حضرت باشیم و طلاب به عنوان سربازان امام عصر(عج) وظیفه خود را در تبلیغ دین و تبیین مسائل باید به خوبی ایفا کنند، پرداخت.

نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی در نیجریه بررسی شد

در ادامه عیسی محمد، از اساتید نمایندگی به موسم حج ابراهیمی پرداخت و گفت: در شرایط کنونی و در موسم حج مسلمانان جهان گرد هم جمع شده‌اند و باید همصدا با یکدیگر علیه ظلم و بیدادگری فریاد بزنند و از مسئولان خودشان اقدام علیه ددمنشی اسرائیل غاصب نشان دهند.

انتهای پیام

نظر شما