شناسهٔ خبر: 67253841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

خدمت مقدس سربازی یک توفیق الهی است

سرهنگ «خواست خدایی» خدمت سربازی یک توفیق الهی است و باید قدردان این موقعیت که متعلق به شهدا و خدمت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، باشیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست صمیمی سربازان وظیفه و سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت و با بیان اینکه دوران سربازی پر از تجربه و آموزش است، اظهار داشت: در آینده شما مدیران جامعه هستید پس باید به خوبی از این دوران نهایت استفاده را ببرید.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: خدمت سربازی و حضور در این مکان مقدس یک توفیق الهی است و باید قدردان این موقعیت که متعلق به شهدا و خدمت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، باشیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به رعایت مسائل امنیتی اشاره کرد و گفت: دشمنان از هر فرصتی در جهت ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند پس باید در حین انحام وظیفه هوشیار باشیم.
 
 
این مسئول هشدار‌های لازم به سربازان را گوشزد کرد و ابراز داشت: با رعایت دستورالعمل‌ها و انجام صحیح امور محوله این دوران را با موفقیت به اتمام برسانید.
 
در ادامه این نشست هریک از سربازان به بیان مشکلات، انتقادات و پیشنهادات پرداختند.
 
انتهای پیام/

نظر شما