شناسهٔ خبر: 67253762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه استان قزوین:

ملت ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات دشمن را پشیمان می‌کند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: باید برای ایجاد فضای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم و بی‌تردید ملت ایران با مشارکت حداکثری دشمن را از نگاهش پشیمان خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی امشب _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان اظهار کرد: دشمنان ما بعد از شکست در جنگ تحمیلی به این نتیجه رسیدند که جنگ ترکیبی و رسانه‌ای را با تمام مؤلفه‌ها علیه ما طرح‌ریزی کنند.

وی اضافه کرد: آن‌ها بر افراد دارای انگیزه‌های تجزیه‌ طلبانه در حاشیه مرز، منافقین آلبانی‌نشین و ائتلاف دنیای غرب حساب باز کردند و آن‌ها را در جنگ ترکیبی به میدان آوردند و فکر می‌کردند می‌توانند کار نظام را تمام کنند چون به طراحی و نقشه کامل خود مطمئن بودند، اما موفق نشدند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به اینکه پیش‌تر با وجود جنگ سخت مرزبندی بین جبهه حق و باطل مشخص بود، گفت: امروز در جنگ ترکیبی مرزی وجود ندارد و دشمن در این فضای مجازی و حقیقی و با شبهاتی که مطرح می‌شود با ذهن افراد سروکار دارد.

آتانی ادامه: امروز سپاه متولی برقراری امنیت است همچنان که در حوزه‌های فکری و هر چه بعد از جنگ مأموریت داشت، همین بود؛ سپاه توانسته است مأموریت‌های خود را به فضل خدا به بهترین شکل ممکن انجام دهد. سپاه هرچه بیشتر تلاش کند، تازه نفس تر می‌شود.

وی یادآور شد: شد امروز ملت ایران به قدرتی غیرقابل پیش‌بینی برای دشمنان تبدیل شده است، چون آن‌ها هرگز تصور چنین قدرتی از ما نداشتند؛ اینکه امروز قدرت نظام و انقلاب برجسته شده است، بر خلاف پیش‌بینی‌های آمریکا عمل شد و آن‌ها هرگز تصور نمی‌کردند اقدامی از سوی ایران علیه رژیم صهیونیستی صورت پذیرد.

فرمانده سپاه قزوین با اشاره به قدرت عملیات وعده صادق گفت: وعده صادق سپاه باعث شد تا صحبت امام (ره) مبنی بر اهتزاز پرچم لا اله الا الله بر قله‌های جهان محقق شود، در این ماجرا سه قدرت بزرگ جمهوری اسلامی برجسته شد.

آتانی افزود: نخست آنکه عملیات وعده صادق وعده الهی بود، چون ما به خدا ایمان داریم، سپس اینکه تصمیم عملیات جز اراده رهبر معظم انقلاب نبود و تمام این موفقیت‌ها به دلیل تدابیر ایشان است.

وی ادامه داد: موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی از بالای سر حرم حسین بن علی (ع)، حرم زینب کبری (س) و بالای سر مسجد قدس به هدف خورد و این همان خط مقدس نظام جمهوری اسلامی است. سومین نکته اینکه تحقق این عملیات به دلیل خون پاک شهدای انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه ملت ایران همچون گذشته پای آرمان‌های انقلاب و ولی فقیه ایستاده است، گفت: این ملت هرچه باشکوه‌تر و با قدرت تر پای صندوق رأی بیایند، دشمن را ناامیدتر می‌کنند.

آتانی اضافه کرد: آرایش جدید انتخاباتی شکل گرفته و جریان ضد انقلاب و دشمنان با چشم‌ها و گوشه‌ای کمین کرده‌اند تا حضور مردم را در انتخابات رصد کنند که چه اجتماعی در ایران شکل می‌گیرد و به دنبال ایجاد فتنه دوگانه‌سازی در جامعه هستند که هوشیاری جامعه در برخورد با این فتنه‌ها حضور پررنگ در انتخابات است.

وی ادامه داد: مشارکت اصل مهم انتخابات است و به همین خاطر باید برای ایجاد فضای مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنیم و بی‌تردید ملت ایران با مشارکت حداکثری دشمن را از نگاهش پشیمان خواهد کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین در پایان سخنانش عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا علاوه بر حفظ حس و حالی که از شهادت رئیس‌جمهور شهید در جامعه جاری است، مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی آماده کنیم و پیام حضور و مشارکت حداکثری مقام معظم رهبری را به جامعه منتقل کنیم، چرا که تکریم و تجلیل ملت برای تحقق آرزوهای ملت است.

نظر شما