شناسهٔ خبر: 67253746 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سیاستمدار صهیونیست:

حزب‌الله یک ارتش پیشرفته و بی‌نظیر است

رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: حزب‌الله ۷۰ تا ۸۰ هزار نیروی سازمان‌یافته و بسیار مجهز دارد و در سال‌های اخیر نیز به سلاح‌های نقطه‌زن و پهپاد‌های زیادی دست یافته است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «گیورا ایلاند» رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه درباره توانمندی‌های جنبش حزب الله لبنان اعتراف کرد که حزب الله «یک ارتشِ پیشرفته و بی‌نظیر است». رسانه‌های اسرائیلی به نقل از ایلاند گزارش دادند، حزب الله حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار نیروی جنگی سازمان‌یافته، آموزش‌دیده و بسیار مجهز دارد و در سال‌های اخیر نیز به سلاح‌های نقطه‌زن و پهپاد‌های زیادی دست یافته است.

وی همچنین تأکید کرد که سامانه‌های [موشکی و پدافندی]حزب الله، از نظر پیشرفته بودن، از سامانه‌هایی که رژیم صهیونیستی در اختیار دارد، ضعیفتر نیست. رئیس سابق شورای امنیت داخلی اسرائیل به سران این رژیم هشدار داد که حتی اگر در خصوص حزب الله فقط حرف جنگ را به میان بیاورند، اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند.

در خصوص هشدار‌های عملی حزب الله به تل‌آویو و جلوگیری از هر گونه حماقت احتمالی این رژیم، نیرو‌های مقاومت لبنان امروز ویدئویی منتشر کرد که در جریان آن، با پهپاد «هدهد» از مراکز حساس نظامی و غیرنظامی صهیونیست‌ها فیلمبرداری کرده است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما