شناسهٔ خبر: 67253665 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ازدواج آسان ماهانه ۵۰ زوج جوان در پردیس + فیلم

پردیس- ایرنا -مدیر مرکز شمیم رضوان پردیس بااشاره به اینکه ماهانه ۵۰ زوج پردیسی برای ازدواج آسان مراجعه می کنند، گفت: این مرکز کار خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرده و با برگزاری کلاسهای آموزشی متعدد برای دختران و پسران در حوزه فرهنگ سازی ازدواج آسان تلاش می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، مرضیه تهرانی عصر سه شنبه در نشست سلسله نشست های خانواده پایدار و برگزاری مراسم عقد زوج پردیسی افزود: ایجاد انگیزه برای ازدواج و برگزاری کارگاه های آموزشی برای خانواده هایی که دختر و پسر در سن ازدواج دارند بخش دیگری از برنامه های این موسسه است.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی درسنین دبیرستان برای آگاهی بخشی به دختران و پسران برگزار می شود تا بتوانیم برای ازدواج آسان فرهنگ سازی کنیم و در این راستا تجریبات خود را برای انتخاب و ازدواج آگاهانه در اختیار آنها قرار می دهیم.

مراسم ازدواج آسان زوج پردیسی با تعیین مهریه ۵ سکه درحین برگزاری نشست

نرگس قاسمی فرمانده حوزه ۳۸۶ انسیه حورا شهر پردیس در حاشیه برگزاری سلسله نشست های خانواده پایدار و برگزاری مراسم عقد زوج پردیسی با هدف فرهنگ سازی برای ازدواج آسان به خبرنگاران گفت: موضوع نشست امروز که با سخنرانی دکتر سعید عزیزی برگزار شد، ازدواج آگاهانه و خانواده موفق بود که در حین برگزاری این نشست مراسم عقد یک زوج با هدف برگزاری ازدواج آسان برگزار شد.

فرمانده ۳۸۶ انسیه حورا گفت: مراسم ازدواج آسان زوج پردیسی با تعیین مهریه ۵ سکه درحین برگزاری نشست خانواده پایدار در تالار بزرگش شهر پردیس برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به مطالعات انجام شده در حوزه آسیب شناسی ازدواج و مشاهده آمار بالای طلاق، این نتیجه رسیدیم که با همکاری گروه ها و ثمن های ازدواج مراسم ازدواج آسان را در سطح شهرستان برگزار کنیم.

فرمانده ۳۸۶ انسیه حورا ادامه داد: مراسم ازدواج آسان توسط واسطین ازدواج در پایگاههای سطح شهرستان و موسسه شمیم رضوان با هدف فرهنگ سازی برای ازدواج آسان برگزار می شود.

قاسمی ادامه داد:تعیین مهریه های مناسب، و سخت گیری نکردن برای هزینه های ازدواج ، تسهیل گری خانواده ها برای برپایی مراسم راهکارهایی برای فرهنگ سازی ازدواج آسان است و در طی هر ماه خانواده های دختر دار و پسر دار زیادی برای معرفی کیس های ازدواج به موسسه شمیم رضوان در فاز ۴ پردیس مراجعه می کنند.

شروع زندگی با عشق

این زوج جوان و خوشبخت نیز به خبرنگار ایرنا گفتند: جوانان هر قدر مراسم ازدواج را راحت تر وکم هزینه تر برگزار کنند، دغدغه آنها برای مسائل مختلف کمتر خواهد شد و شروع زندگی با عشق و علاقه بدون توجه به مادیات و کنار هم بودن خوشبختی را تضمین می کند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما