شناسهٔ خبر: 67253615 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون پایش و نظارت محتوای ساترا منصوب شد

سهیلا شهبازی

علی‌اکبر محمودی‌مهریزی با حکم رئیس ساترا، معاون پایش و نظارت محتوای ساترا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، مراسم تکریم و معارفه معاون پایش و نظارت محتوای ساترا امروز سه‌شنبه ۲۹ خردادماه با حضور رئیس و مدیران این سازمان برگزار شد.

رئیس ساترا در این مراسم علی‌اکبر محمودی‌مهریزی را که پیش از این مدیرکل صوت و تصویر تعاملی معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما بود، به‌عنوان معاون جدید پایش و نظارت محتوای ساترا معرفی کرد.

همچنین در ادامه این مراسم مقیسه ضمن تشکر از اقدامات محمد حسام‌پور معاون اسبق پایش و نظارت محتوای ساترا و ناصر کریمان سرپرست این معاونت در احکامی جداگانه حسام‌پور را به‌ سمت مشاور و عضو حقیقی شورای صدور مجوز تولید و کریمان را به سمت مشاور رئیس ساترا، عضو حقیقی شورای صدور مجوز انتشار و دبیر جشنواره‌های محتوایی ساترا منصوب کرد.

محمودی‌مهریزی پیش از این به‌عنوان قائم‌مقام شبکه نمایش سیما، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما، مدیر گروه کودک و نوجوان مرکز پویانمایی صبا و مدیر تولید شبکه جهانی سحر فعالیت داشته است.

معاونت پایش و نظارت ساترا با هدف اجرای سیاست‌های محتوایی صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی، رصد، پایش و نظارت بر عملکرد محتوایی ارائه‌دهندگان خدمات صوت و تصویر فراگیر، نظارت بر رده‌بندی سنی آثار شبکه نمایش خانگی و صدور پروانه انتشار محتوا به‌منظور ایجاد اطمینان از دسترسی کاربران به محتوای سالم و پاک فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما