شناسهٔ خبر: 67253578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به بازماندگان حادثه آتش‌سوزی

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار این استان با صدور پیام مشترکی جان باختن تعدادی از بیماران بستری در بیمارستان بین المللی قائم(عج) رشت را بر اثر حادثه آتش سوزی بامداد امروز، تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گیلان؛ در پیام تسلیت مشترک آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و اسدالله عباسی استاندار گیلان آمده است: با کمال تأثر و تأسف، حادثه دلخراش آتش سوزی بامداد امروز در بیمارستان بین المللی قائم(عج) رشت که منجر به جان باختن تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان شده است؛ را به مردم شریف استان گیلان و خانواده‌های محترم داغدیده تسلیت عرض می‌نماییم.

از هیچ تلاشی برای روشن شدن ابعاد مسئله و برخورد با خاطیان فروگذار نخواهیم کرد

در ادامه این پیام آمده است: تاکید و حمایت خود را برای رسیدگی به حادثه دیدگان و خانواده‌های داغدار اعلام می‌داریم و از هیچ تلاش و همتی تا روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه و علت وقوع حریق در بیمارستان قائم(عج) رشت و برخورد جدی با خاطی یا خاطیان حادثه، فروگذار نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان در این پیام افزودند: اینجانبان، ضمن ابراز همدردی و اعلام پیگیری کامل این حادثه و رسیدگی به امور جان باختگان و آسیب دیدگان و مصدومان، برخود وظیفه می‌دانیم این ضایعه اسفناک را به خانواده‌های داغدار این عزیزان و عموم مردم گیلان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان تسلّا و آرامش قلبی و برای درگذشتگان رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نماییم.

بر اساس این پیام، دستگاه‌های مربوطه از بدو وقوع حادثه با حضور در محل به دنبال بررسی علت و شناسایی قصور مسببان این حادثه تأسف برانگیز هستند و نتایج بررسی ها به زودی به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، بیمارستان قائم (عج) رشت حوالی ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز دچار آتش سوزی شد که با تلاش نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت این آتش سوزی کامل مهار شد و ۱۴۲ بیمار بستری در این بیمارستان به طور کامل به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

علت این حریق که طی آن تاکنون ۹ نفر جان باختند، در دست بررسی است.

نظر شما