شناسهٔ خبر: 67253498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برنامه‌های سفر قالیباف به کرمان اعلام شد

فاطمه افضلی

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمان گفت: این کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فردا ۳۰ خرداد ماه به کرمان سفر می‌کند.

صاحب‌خبر -

حسین چناریان غروب ۲۹ خرداد ماه در نشست خبری اظهار کرد: در پی شهادت آیت الله رئیسی، کشور در آستانه انتخابات فوق‌العاده و غیر پیش‌بینی شده قرار گرفت و این انتخابات محدودیت زمانی دارد.

وی افزود: یک ویژگی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری این است از فرآیند برنامه‌ریزی و فرصت کامل فاصله گرفت و در بازه زمانی محدود ۵۰ روزه همه فرآیندها به اجرا درآمد و بخش‌های مختلف دچار کار شبانه‌روزی شدند.

چناریان با اشاره به رقابت انتخاباتی ۶ کاندیدا بیان کرد: آقای قالیباف چهره سیاسی شناخته شده و با کارنامه و عملکرد مشخص است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمان گفت: خوشحالیم نقشی در گرم کردن تنور انتخابات داشته باشیم.

وی افزود: نمایندگان ستادهای انتخاباتی آقای قالیباف شهرستان‌های سطح استان فعال هستند و ستاد شهر کرمان نیز مستقل از ستاد استان تلاش خود را آغاز کرده است.

چناریان بیان کرد: معتقدیم برای ایجاد شور انتخاباتی و افزایش مشارکت باید فعالیت‌های تبلیغاتی، نشست‌های اقشاری و مشارکتی داشته باشیم و نخستین دیدار مردمی و سفر استانی آقای قالیباف فردا از کرمان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سفر نقطه مهمی در ایجاد شور انقلابی و مشارکتی با گفتمان مشخص خواهد بود، افزود: انتخاب کرمان به دلیل علاقه آقای قالیباف به مردم کرمان و شاید یکی از ریشه‌ها و ارتباط قلبی‌اش با مردم کرمان، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان کرمان گفت: گفتمان این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، راه شهدا و ادامه گفتمان مقاومت و اقتدار مردم است.

وی اظهار کرد: آقای قالیباف فردا بعد از ظهر به کرمان می‌آید و بعد از زیارت قبور شهدا، در سالن تلاش دیدار مردمی خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما