شناسهٔ خبر: 67252808 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

سردار سلیمانی نفوذ سیاسی و معنوی جمهوری اسلامی را گسترش داد

کرج - ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه مردان بزرگی مانند شهید آیت الله رئیسی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از محله‌های فقیرنشین کشور به پا خاستند، گفت: سردار سلیمانی نفوذ سیاسی و معنوی جمهوری اسلامی ایران را در منطقه خاورمیانه و جهان گسترش داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی آقا محمدی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی در محله کم برخوردار حصار کرج افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در یک منطقه فقیر نشین متولد شد اما ایشان به اسطوره و الگو در خاورمیانه و جهان تبدیل شد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی، دشمنان ایران اسلامی و اسلام همچون گروه تکفیری داعش را شکست داد و برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآورشد: توانمندی این شهید بزرگوار به جایی رسید که رییس جمهور آمریکا هم‌آورد او شد و برای شهادت این عزیز ملت ایران نقشه حمله طراحی و اجرا کرد.

سردار سلیمانی نفوذ سیاسی معنوی جمهوری اسلامی را گسترش داد

آقا محمدی بیان کرد: رییس جمهور شهید آیت الله رییسی نیز شخصیت بزرگ دیگری از مناطق فقیرنشین ایران بود که مراحل مختلف عزت را طی کرد تا اینکه مورد اعتماد امام راحل (ره) قرار گرفت.

وی افزود: این شهید بزرگوار در راه خدمت به مردم ساعت و لحظه‌ها را نمی‌شناخت و بی اعتنا به مسائل دنیوی، خود را وقف خدمت به جامعه اسلامی کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به طرح ۲۰۲۰ برای بازآفرینی محله‌های کم برخوردار کشور گفت: این طرح برای ۳۰۰ هزار خانوار مستاجر این محله‌ها به اجرا درآمده است و این خانوارها به تناسب توان مالی خود خانه‌دار خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین دانش آموزان با استعداد پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم محله‌های کم برخوردار نیز از حمایت ویژه برخوردار خواهند شد.

آقا محمدی گفت: فرزندان محله‌های کم برخوردار کشور با حمایت مسوولان نظام اسلامی، ابرهای سختی را کنار خواهند زد.

استان البرز ۶۶ محله کم برخوردار دارد.

نظر شما