شناسهٔ خبر: 67252217 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محمدی: فوتسال، نگین ورزش ایران است/ دیدار آسان در جام‌جهانی نداریم

تهران- ایرنا- سنگربان تیم ملی فوتسال، گفت: فوتسال نگین ورزش ایران است و این مساله از رفقات و دوستی بچه‌ها و همچنین درایت کادرفنی، به خوبی مشخص می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، باقر محمدی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال در حاشیه مراسم بهترین‌های فوتسال در سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲، اظهار داشت: رفاقت بچه‌ها و درایت کادرفنی موجب قهرمانی در آسیا شد. خوشحالیم دل مردم را شاد کردیم و امیدوارم در جام‌جهانی هم بدرخشیم.

وی در خصوص گروه‌بندی جام‌جهانی فوتسال، بیان کرد: در جام‌جهانی اسم‌ها بازی نمی‌کنند و این تیم‌ها هستند که برابر هم به میدان می‌روند. هر تیمی که در جام جهانی است تقابل با آن سخت خواهد بود و بازی آسان نداریم. به خوبی این را از نزدیک دیده‌ام و تجربه حضور در این رقابت‌ها را دارم. بازی فوتسال بازی لحظه‌هاست و نمی‌شود از پیش برنده باشید. اگر باشم با تمام وجود سرباز این کشور هستم و برای شادی مردم تلاش می‌کنم.

سنگربان تیم گیتی پسند در واکنش به حضور سه لژیونر فوتسال ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، بیان کرد: تیم گهر زمین قابل احترام است. تیم گیتی پسند نیز با شخصیت و ریشه‌دار و شناسنامه فوتسال ایران است. خیلی خوشحال هستم تیم گهر پرقدرت در لیگ حضور دارد.

نظر شما