شناسهٔ خبر: 67250638 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در نهمین روز تبلیغات داوطلبان؛

اولین مستند انتخاباتی جلیلی از شبکه یک سیما پخش شد

اولین مستند انتخاباتی سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری از شبکه یک سیما پخش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین مستند سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز سه‌شنبه ۲۹ خرداد در نهمین روز تبلیغات داوطلبان از شبکه یک سیما پخش شد.

بر اساس این گزارش، نخستین مستند تبلیغاتی سعید جلیلی توسط بهروز افخمی تولید شده است.
این مستند شامل بخش‌های مختلفی بود که فعالیت‌های مختلف این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را در عرصه‌های مختلف از جمله دیدار با کارگران و دیگر اقشار مختلف مردم به نمایش گذاشت.
بخش‌هایی از این مستند به حوزه مطالعاتی سعید جلیلی اشاره داشت، بخش‌هایی از فعالیت‌های انتخاباتی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در موقعیت‌های مختلف و در شهرهای کشورمان به طور خلاصه برای مخاطبان ارائه شد.
مصاحبه و صحبت‌های سعید جلیلی در مورد الزامات مقام ریاست جمهوری و داشتن برنامه توسط او در این مستند به نمایش گذاشته شد.
جلیلی در این مستند اعلام کرد که سلسله مراتب اداری را طی کرده است. او معتقد است که رئیس جمهور باید سلسله مراتب اداری را بداند و بداند وقتی دستوری صادر می‌کند چه مراحل را طی می‌کند تا اجرا شود.
مصاحبه‌هایی نیز پیرامون اقدام‌ها و کارنامه کاری سعید جلیلی از شخصیت‌های مختلف سیاسی و فرهنگی در این مستند به نمایش گذاشته شد و آنها از دیدگاه خود در مورد سعید جلیلی سخن گفتند.

محمد جواد لاریجانی دبیر اسبق ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در این مستند دیدگاه‌های خود را در رابطه با سعید جلیلی مطرح کرد و افزود: او فردی است که شجاعت بیان دیدگاه خود را حتی زمانی که دیگران به آن مخالفند دارد.
سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نیز نظر خود را در رابطه با سعید جلیلی مطرح کرد همچنین دیدگاه‌های علی مطهری و علی اکبر صالحی پیرامون شخصیت و عملکرد سعید جلیلی در این مستند پخش شد.

نظر شما