شناسهٔ خبر: 67249993 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر: هیجان از هفته اول!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: رقابت‌های لیگ برتر انگلیس همیشه از جذابیت بسیاری برخوردار بوده و بسیاری معتقد هستند که این مسابقات محبوب‌ترین لیگ در بین فوتبال‌دوستان در سراسر دنیاست که هر فصل میلیون‌ها تماشاگر را جذب می‌کند.
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار است از تاریخ ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد ماه) آغاز شد و مراسم قرعه‌‌کشی این مسابقات دقایقی پیش انجام شد و نحوه تقابل تیم‌ها با یکدیگر و همچنین تاریخ برگزاری مسابقات به صورت دقیق منتشر شد.
برنامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به این شرح است:
منچستریونایتد - فولام
ایپسویچ - لیورپول
آرسنال - ولورهمپتون
اورتون - برایتون
نیوکسل - ساوتهمپتون
ناتینگام فارست - بورنموث
وستهم - استون ویلا
برنتفورد - کریستال پالاس
چلسی - منچسترسیتی
لسترسیتی - تاتنهام
آرسنال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در هفته چهارم دربی معروف لندن برابر تاتنهام را برگزار خواهد کرد، در هفته پنجم برابر منچسترسیتی به میدان می‌رود، در هفته ششم با لیورپول روبرو می‌شود، در هفته یازدهم میزبان چلسی خواهد بود و در هفته چهاردهم هم با منچستریونایتد بازی دارد.
2023738
چلسی که در همان هفته اول باید به مصاف منچسترسیتی برود، در هفته هشتم حریف لیورپول است، در هفته دهم مقابل منچستریونایتد به میدان می‌رود، در هفته یازدهم روبروی آرسنال قرار می‌گیرد و در هفته پانزدهم باید با تاتنهام دیدار کند.
2023744
دیدار پر طرفدار و جنجالی لیورپول برابر منچستریونایتد در هفته سوم برگزار خواهد شد. لیورپول پس از آن باید در هفته هشتم به مصاف چلسی برود، در هفته نهم با آرسنال روبرو شود، در هفته سیزدهم مقابل منچسترسیتی قرار بگیرد و در هفته هفدهم با تاتنهام بازی خواهد کرد.
2023684
منچسترسیتی پس از بازی حساس هفته اول برابر چلسی در هفته پنجم مقابل آرسنال قرار خواهد گرفت، در هفته دوازدهم با تاتنهام و در هفته سیزدهم با لیورپول دیدار خواهد کرد و در هفته شانزدهم به مصالف منچستریونایتد می‌رود.
2023792
منچستریونایتد هم پس از بازی حساس هفته سوم برابر لیورپول باید در هفته ششم با تاتنهام روبرو شود، در هفته دهم با چلسی دیدار خواهد کرد، در هفته چهاردهم با آرسنال بازی می‌کند و در هفته شانزدهم هم روبروی منچسترسیتی قرار خواهد گرفت. 
2026312

نظر شما