شناسهٔ خبر: 67249674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پرسپولیس رکب بیرانوند را نخورد؛ بازار گرمی ممنوع!

باشگاه پرسپولیس برای این که اجازه بازارگرمی فصل گذشته به دروازه بان ملی پوش خود را ندهد، به تعهدی که در قبال این بازیکن داشت عمل کرد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 باشگاه پرسپولیس با کمک یکی از بانک‌های حاضر در کنسرسیوم بانکی کشور که مالکیت بخش عمده ای از سهام این باشگاه را نیز دارد اقدام به پرداخت تمام مبلغ قرارداد فصل گذشته علیرضا بیرانوند کرد.

دروازه‌بان تیم ملی ایران در صورت عدم دریافت مطالبات خود تا پایان خردادماه می‌توانست قراردادش را فسخ کند. از این رو رضا درویش مدیرعامل باشگاه برای جلوگیری از هرگونه حاشیه احتمالی جدیدی از سوی بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت پول او را پرداخت کند و حق فسخ را از این بازیکن بگیرد.

بیرانوند که همچون سایر بازیکنان تیم دریافتی ۷۶ درصدی داشت حالا تمام مبلغ قراردادش را گرفته است و منتظر دریافت پاداش قهرمانی با این تیم در لیگ بیست و سوم است.

باشگاه پرسپولیس در نظر دارد قرارداد بیرانوند را زودتر از موعد مقرر هم تمدید کند تا او به جای اینکه تنها یک فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه باشد بتواند سه فصل دیگر در این تیم حضور داشته باشد.

دروازه‌بان تیم ملی ایران که فصل گذشته هواداران پرسپولیس را با شوک رفتن به استقلال تهران حسابی نگران کرده بود تصمیم به ماندن در این تیم گرفت تا بار دیگر با سرخپوشان جشن قهرمانی در لیگ برتر را بگیرد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما