شناسهٔ خبر: 67249647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراخوان مشمولان تیرماه آذربایجان غربی

معاون وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه سال شنبه دوم تیرماه از خوی-ارومیه و میاندوآب اعزام می شوند.

صاحب‌خبر -

فراخوان  مشمولان تیرماه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ  سجاد قربان نژاد   اظهار داشت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و روز  شنبه  دوم تیر ماه راس ساعت  ۰۰: ۰۶ در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یافته و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وي در ادامه تصریح کرد: مشمولان اعزامي مي بايست اصل مدارک مورد نياز مانند برگ اعزام، برگ محل مراجعه، کارت تزریق واکسن مننژیت و دوگانه، کارت ملي و شناسنامه، مدارک مربوط به شرايط خاص متاهلان، پدر نظامي شاغل يا بازنشسته، گواهي فوت والدين، جانبازان بالاي 25 درصد و خانواده درجه يک شهدا و غيره را در روز اعزام به همراه خود داشته باشند.

این مقام انتظامی افزود: به منطور رفاه حال مشمولان و خانواده های محترمشان اعزام مشمولان در این استان از سه نقطه به شرح ذیل صورت می گیرد؛

۱_ سربازان شهرستان های شمال استان از شهرستان خوی واقع در آدرس: کیلومتر ۵ جاده سلماس، جنب پلیس راه خوی، رستوران زیتون.

۲_ سربازان شهرستان های جنوب استان از شهرستان میاندوآب واقع در آدرس: ابتدای ورودی میاندوآب از طرف ارومیه، کوی وکیل کندی، استادیوم ورزشی آزادی.

۳_  سربازان مرکز استان نیز از شهرستان ارومیه واقع در آدرس: اول جاده سلماس، انتهای خیابان شهید قلی پور.

وی درادامه گفت: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.

معاون وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در پايان از خانواده‌ها خواست، به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در روز اعزام از حضور و استقرار براي بدرقه مشمولان خودداري كنند.

نظر شما