شناسهٔ خبر: 67249550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

متجاوز مامورنما در دام پلیس واقعی

مامور قلابی سابقه دار که مردان و نوجوان‌ها را ربوده و در برابر آزادی شان ازخانواده هایشان اخاذی می‌کرد، بازداشت شد. اوحتی یکی از شاکیان را مورد آزارو اذیت شیطانی قرارداده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جام جم، نیمه دوم خرداد امسال مردی باپلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و اطلاع داد مرد آدمربایی را بازداشت و گروگان را با رهگذران نجات داده است. ماموران به جنوب تهران که محل حادثه بود رفتند و متهم و شاکی را به پلیس آگاهی منتقل کردند. متهم میانسال مدعی بود آدمربایی در کار نبوده ومی خواسته آدرسی را از پسر نوجوانی سوال کندواشتباهی بازداشت شده است. شاکی که تبعه خارجی بود در اظهاراتش گفت: با خانواه ام در ایران زندگی می‌کنم. متهم می‌گفت مامور اطلاعات است، مدعی بود من غیر قانونی در ایرانم، باید بازجویی شوم. گفتم اشتباه می‌کند، اما فایده‌ای نداشت، گفت باید خانواده ات ۵ میلیون تومان پول بپردازند، در غیر این صورت باید سه ماه در بازداشت باشی. به زور می‌خواست مرا ببرد که مردم نجاتم دادند. 

این در حالی بود که اتباع بیگانه دیگری هم به پلیس آگاهی آمدندوازمتهم شکایت کردندوگفتند او به شیوه مشابه آن‌ها را ربوده و با خودروی عبوری یا خودروی پژو به خانه‌ای بده و از خانواده شان اخاذی کرده بود.

همچنین در سوابق متهم معلوم شد او بار‌ها به اتهام سرقت، زورگیری، جعل عنوان مامور و اخاذی به زندان افتاده و مدتی قبل آزادشده بود. این در حالی بود که دو روز پیش پسر ۱۷ ساله‌ای به پلیس آگاهی تهران آمد وگفت: متهم پس از اخاذی، مرا در خانه مورد آزار و اذیت قرار داد.

کارآگاهان سپس به تحقیق از متهم پرداختند که گفت: خودم را پلیس قلابی جا می‌زدم و سمت این افراد می‌رفتم وآن‌ها را به بهانه تحقیقات و انگشت نگاری سوار خودرویم کرده و به اتاق اجاره‌ای در شوش برده و از خانواده شان اخاذی می‌کردم، اما آن‌ها را آزار ندادم.

 روحانی زاده، دادیار شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تائید این خبربه جام جم گفت:، چون بیشتر آدمربایی هااز شهرری رخ داده بود، پرونده به آنجا ارسال شد.

نظر شما