شناسهٔ خبر: 67249406 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۰ مجموعه بازی کودکان در سطح جزیره قشم نوسازی شد

قشم - ایرنا - مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از نوسازی و تجهیز ۱۰ مجموعه بازی کودکان و نوجوانان در پارک های سطح این جزیره خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد پورعلی روز سه شنبه اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای رفاه حال کودکان و نوجوانان و ایجاد فضای مناسب بازی در پارک‌های این جزیره ۲۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: عملیات نوسازی در چند پارک روستایی شامل پارک‌ کُنار سیاه، عایشه‌آباد و شهرک پرواز فرودگاه و چند پارک در شهر قشم از جمله برکه بی بی، نریمان، گلبرگ، زیتون با نصب تاب و سُرسُره، الاکلنگ و نصب چمن مصنوعی انجام شده است.

به گفته مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، عملیات نوسازی مابقی پارک‌های شهر قشم شامل فضای بازی کودکان و زمین ‌های ورزشی نوجوانان هم در دستور کار معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما