شناسهٔ خبر: 67248924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس خبرداد؛

آغاز ارزیابی روابط عمومی های استان و دسته بندی در راستای ارتقاء عملکرد

مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس خبرداد؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس از آغاز ارزیابی روابط عمومی های دستگاه‌های اجرایی استان و دسته بندی آنان در گروه های مختلف به منظور ارتقای عملکرد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، عباس فرج زاده در یازدهمین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان فارس   که به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس برگزار شد، گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌ها، نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی ایفا می‌کنند؛ بنابراین توجه به وضعیت ساختاری و رفاهی آنان با استفاده از ظرفیت های موجود، امری ضروری است.

وی ادامه داد: تقویت و ارتقای عملکرد روابط‌عمومی‌ها از جمله اولویت‌های اصلی است و امیدواریم با اقدامات در پیش رو، شاهد تحولات مثبتی در این حوزه باشیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در این جلسه که با هدف تقویت و ارتقای عملکرد روابط‌عمومی‌ها برگزار شد، اظهار کرد: روابط‌عمومی‌ها به ۹ گروه کاری تقسیم‌بندی می شوند و تلاش می کنیم با ایجاد گروه‌های مشورتی، پیگیری نیازها و نظرات کارشناسی همکاران و ارزیابی مستمر عملکرد بر اساس روش های استاندارد، زمینه ارتباط گسترده تر و ارتقای ارتقای سطح دانش و مهارت‌های روابط عمومی ها را فراهم کنیم.

همچنین براساس اعلام در شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در هفته روابط عمومی، فایل ارزیابی دستگاه‌های اجرایی به دستگاه‌ها ارسال می شود تا در فرصت اعلامی، خودارزیابی اولیه انجام و سپس توسط تیم های ارزیاب، ارزیابی شود.

فرج زاده همچنین از همکاری و تعامل دستگاه‌ها و نهادهای مختلف با شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس قدردانی کرد و خواستار ادامه این همکاری در جهت تحقق اهداف این شورا شد.

این مقام مسوول از مدیران دستگاه‌ها خواست که با تعامل با مدیر روابط عمومی، به عملکرد حوزه مدیریتی خود اعتبار بخشند و از ظرفیت‌های رسانه برای اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم استفاده کنند.

اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان فارس نیز در این جلسه، ضمن قدردانی از همراهی و همدلی استاندار فارس با روابط عمومی ها، این امر را یکی از عوامل موفقیت این حوزه در هفته روابط عمومی دانستند.

در این جلسه بر ضرورت ارزیابی مستمر عملکرد روابط‌عمومی‌ها تاکید شد و مقرر شد شاخص‌های مربوطه مستمر پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما